Visbiežāk 1.septembris Latvijas iedzīvotājiem ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem asociējas ar mācību gada sākumu (79%). Šādu saistību atklāj pētījumu kompānijas Kantar šī gada augusta beigās veiktā aptauja.

Salīdzinoši bieži 1.septembri iedzīvotāji sasaista arī ar vasaras beigām, rudens sākumu (33%), ar Zinību dienu (27%) un ar ziediem, lentām, zīmuļiem un citām skolas lietām (18%).

Savukārt 12% iedzīvotāju 1.septembris asociējas ar svētku noskaņojumu vai ar kaut ko vēl citu (2%).

Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar laikā no 2017. gada 29. līdz 31. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti
Kantar
t 67 096 300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia