Latvijas iedzīvotāji novērtēja savu apmierinātību ar katra šī brīža valdības ministra darbu 10 punktu skalā, kur 1 nozīmē “Ļoti neapmierināts”, bet 10 – “Ļoti apmierināts”, vidējais Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem sniegtais vērtējums apmierinātībai ar ministru darbu kopumā ir 4,6 punkti. Salīdzinot ar iepriekšējo pētījuma periodu, ir pieaudzis vidējais vērtējums apmierinātībai ar ministru darbu (par 0,4 punktiem), kas skaidrojams ar katra ministra vidējā vērtējuma pieaugumu par vidēji 0,3 punktiem. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” jūlija sākumā veiktais pētījums.
Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem snieguši salīdzinoši augstāku vērtējumu Raimonda Bergmaņa (5,4 punkti), Daces Melbārdes (5,1 punkts), Riharda Kozlovska (5,0 punkti) un Danas Reiznieces-Ozolas (5,0 punkti) darbam.
Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem snieguši salīdzinoši zemāku vērtējumu Jāņa Dūklava (4,8 punkti), Edgara Rinkēviča (4,7 punkti), Kaspara Gerharda (4,5 punkti), Ulda Auguļa (4,4 punkti), Arvila Ašeradena (4,3 punkti), Jāņa Reira (4,2 punkti), Dzintra Rasnača (4,2 punkti), Andas Čakšas (4,2 punkti) un Kārļa Šadurska (4,0 punkti) darbam.

Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016. gada 5. līdz 7. jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv