06.11.2001.Salīdzinot ar 2000. gada 1. pusgadu, reklāmas tirgus pieaugums ir 13%. Kopumā tā neto apgrozījums (tāds, ko reklāmdevēji reāli samaksājuši par reklāmas izvietošanu) bija 15,6 miljoni latu. Kaut gan interneta reklāma no kopējā tirgus aizņem joprojām mazu daļu, tomēr tā reklāmas apjomi salīdzinot ar pagājušā gada 1.pusgadu ir auguši strauji. Pieaugums vērojams arī televīzijas un preses reklāmas tirgū, diemžēl radio reklāmas tirgus apjoms, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir samazinājies.

Kā redzams grafikā, visvairāk reklāmas naudas aizgājis laikrakstiem, kuriem seko televīzija un radio. Jau vairākus gadus tradicionālajā tirgus apskatā nav iekļauti katalogi, kuru ieņēmumi pašlaik ir 2,5 miljoni latu.
Tirgus dinamikas analīze pa mēnešiem rāda, ka īpašas atšķirības ar pagājušo gadu vērojamas februārī un martā – laikā, kad notika aktīva pašvaldību priekšvēlēšanu kampaņa, tomēr arī pēc kampaņas beigām katra 2001. gada mēneša rādītāji ir augstāki par to pašu mēnesi 2000. gadā.