, 4 lielākā pasaules mārketinga informācijas grupa, kuras pārstāvniecības Latvijā ir pētnieciskās firmas Baltijas Datu nams un BMF , ir saņēmusi titulu “2001. gada mārketinga pētījumu aģentūra”, ko piešķir Marketing Magazine. Godalga tiek piešķirta vairākās mārketinga pamatnozarēs, ieskaitot medijus, dizaina, telemārketinga, sabiedrisko attiecību un tirgus pētījumu kompānijas. Katrs pretendents tika vērtēts pēc veselas rindas kritēriju, ieskaitot jaunu produktu/ pakalpojumu attīstīšanu, efektīvu klientu apkalpošanu, kreativitāti un citus.
Tony Cowling, TNS priekšsēdētājs, atzīst, ka 2001. gads TNS kompānijai ir bijis ļoti veiksmīgs gads, un visa komanda priecājas par piešķirto godalgu. Tā ir atzinums kompānijas sniegumam un izcilajam visu atsevišķo valstu komandu ieguldītajam darbam. T. Cowling atzīmē, ka kompānija turpinās pilnveidot savus produktus arī turpmāko 12 mēnešu laikā, lai saglabātu savu tirgus līdera pozīciju.