TNS BMF ir apkopojusi Nacionālā Mediju pētījuma rezultātus par periodu 2003. gada pavasaris (27.01.2003 – 27.04.2003). Šajā pavasarī ar datorizētas tiešās intervijas (CAPI) palīdzību ir aptaujāti 1343 respondenti. Nacionālā Mediju pētījuma pavasara rezultāti liecina, ka 98% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lasījuši vismaz vienu no aptaujā iekļautajiem 246 preses izdevumiem.

Latvijas preses izdevumu top 5 pēc viena numura vidējās auditorijas 2003. gada pavasarī ir sekojošs:
1. Ieva
2. Diena
3. TeleProgramma s djadjei Misei (krievu v.)
4. Rīgas Santīms
5. Lauku Avīze

Preses izdevumu top 5 mediju grupās:
Dienas laikraksti:
1. Diena
2. Lauku Avīze
3. Vestji Segodņa (krievu v.)
4. Neatkarīgā Rīta Avīze
5. Chas (krievu v.)

Nedēļas laikraksti:
1. TeleProgramma s djadjei Misei (krievu v.)
2. TV televizionnaja programma (krievu v.)
3. Subbota (krievu v.)
4. TT Rīgas Viļņi + Programma
5. Vestji (krievu v.)

Nedēļas žurnāli:
1. Ieva
2. SestDiena
3. Privātā Dzīve
4. Mājas Viesis
5. Lubļu! (krievu v.)

Mēneša žurnāli:
1. Santa
2. Cosmopolitan
3. Musmājas
4. Sieviete
5. Mans Mazais

Elīna Krūze
Tālrunis: 7096303
E-pasts: elina.kruze@tns.lv