Par skatītāko TV programmu pagājušā gada decembrī kļuva “Latvijas valsts himna” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 11,5% jeb 223 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā – “Prezidenta R.Vējoņa un I.Vējones kundzes uzruna gadumijā” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 11,1% jeb 216,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešajā vietā ierindojies “Latvijas lepnums 2016” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,1% jeb 215,8 tūkstoši skatītāju. Ceturtajā vietā ierindojās “Ministru prezidenta M.Kučinska apsveikuma runa Jaunajā gadā” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 10% jeb 194,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa piektajā vietā – “Rīgas mēra N.Ušakova apsveikums Jaunajā gadā” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 9,8% jeb 189,8 tūkstoši skatītāju.
Kā ierasts arī citos gados, decembrī programmu TOP20 iekļuvušas amatpersonu uzrunas un apsveikumi gadumijā. Savu popularitāti nav zaudējusi filma “Viens pats mājās”, kura ir viena no skatītākajām filmām Latvijas iedzīvotāju vidū jau vairākus gadus. Pēdējos desmit gadus tā ierindojusies skatītāko decembra programmu topā, norāda Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Jaungada apsveikumi un uzrunas
Ministru prezidenta Māra Kučinska apsveikuma runu Jaunajā gadā kanālos LTV1, LTV7, LNT, TV3, PBK, REN TV Baltic un Re:TV kopā redzēja 33,4% jeb 650,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Prezidenta Raimonda Vējoņa un Ivetas Vējones kundzes uzrunu gadumijā, kuru pārraidīja kanālos LTV1, LTV7, LNT, TV3, PBK un REN TV Baltic, kopā redzēja 32,5% jeb 631,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt Rīgas mēra Nila Ušakova apsveikumu Jaunajā gadā kanālos PBK un REN TV Baltic kopā redzēja 12,6% jeb 246,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia