Skatītākā TV programma 2016.gadā bija “61.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. Fināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 11,8% jeb 229,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.. Topa otrajā vietā – “61.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. 2.pusfināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 11,7% jeb 226,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās “Latvijas valsts himna” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 11,5% jeb 223 tūkstoši skatītāju.
2016.gada programmu topa ceturtajā vietā ierindojās “Es mīlu tevi, Latvija! 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,4% jeb 222,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. “Prezidenta R.Vējoņa un I.Vējones kundzes uzruna gadumijā” kanālā PBK ierindojās topa piektajā vietā, to vēroja vidēji 11,1 jeb 216,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Jau otro gadu pēc kārtas par skatītāko programmu kļūst Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls. Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka īpašām un vienreizējām pārraidēm ir raksturīgi piesaistīt lielu skatītāju uzmanību. No visām TOP40 pārraidēm gada laikā 32 ir bijušas ēterā tikai vienu reizi. Regulāru pārraižu TOP dominē saturs – šovi “Es mīlu tevi, Latvija!” un “Izklausies redzēts”, seriāli “Ugunsgrēks” un “Salpēstā krūze”, raidījumi “Nekā personīga” un “Bez tabu”.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia