TNS BMF ir apkopojusi Nacionālā Mediju pētījuma rezultātus par periodu 2003. gada vasara (28.04.2003–27.07.2003). Šajā vasarā ar datorizētas tiešās intervijas (CAPI) palīdzību ir aptaujāti 1345 respondenti.

Nacionālā Mediju pētījuma pavasara rezultāti liecina, ka 97 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lasījuši vismaz vienu no aptaujā iekļautajiem 259 preses izdevumiem.

Latvijas preses izdevumu top 5 pēc viena numura vidējās auditorijas 2003. gada vasarā

1. Ieva
2. Lauku Avīze
3. Rīgas Santīms
4. TeleProgramma s djadjei Misei (krievu v.)
5. Diena

Preses izdevumu top 5 mediju grupās

Dienas laikraksti:
1. Lauku Avīze
2. Diena
3. Vestji Segodņa (krievu v.)
4. Neatkarīgā Rīta Avīze
5. Chas (krievu v.)

Nedēļas laikraksti:
1. TeleProgramma s djadjei Misei (krievu v.)
2. TV televizionnaja programma (krievu v.)
3. Subbota (krievu v.)
4. TeleVīzijas Programma
5. Vestji (krievu v.)

Nedēļas žurnāli:
1. Ieva
2. Privātā Dzīve
3. SestDiena
4. Mājas Viesis
5. Rīgas Viļņi+

Mēneša žurnāli:
1. Santa
2. Mūsmājas
3. Cosmopolitan
4. Lilit (krievu v.)
5. Mājas & Dārzs

Elīna Krūze
Tālrunis: 7096303
E-pasts: elina.kruze@tns.lv