TNS BMF apkopojusi marta reklāmas tirgus rezultātus. Reklāmas apjoma kāpums, kas aizsākās februārī, turpinās arī martā. Latvijas reklāmas tirgus apgrozījums martā ir bijis 3,98 milj. Ls (+15 % salīdzinot ar februāri). Lielākais apgrozījuma pieaugums bijis žurnāliem, +60 % salīdzinot ar februāri.

Marts 2004

Piecas lielākās (pēc reklāmas apjoma latos) nozares martā – Kosmētika, higiēna; Izklaide, kultūra, atpūta; Medicīna; Sakari, elektronika, datortehnika; Mājsaimniecības preces.

Lielākie reklāmdevēji martā, kopā: 1. Procter & Gamble (arī februārī 1. vietā), 2. Modern Times Group (arī februārī 2.vietā), 3. Colgate – Palmolive (februārī nebija lielāko reklāmdevēju vidū), 4. Vitabiotics (februārī – 6.vietā), 5. Unilever (februārī – 3.vietā).

Lielākie reklāmdevēji presē: 1. LNT (februārī – 3.vietā), 2. Modern Times Group (februārī – 10.vietā), 3. Scandinavian Tobacco (februārī – 42.vietā), 4. L’Oreal (februārī – 8.vietā), 5. Rimi (februārī – 6.vietā).

Lielākie reklāmdevēji TV: 1. Procter & Gamble (februārī – arī 1.), 2. Modern Times Group (februārī – 2.vietā), 3. Colgate – Palmolive (februārī nebija lielāko reklāmdevēju vidū), 4. Vitabiotics (februārī – 6.vietā), 5. Unilever (februārī – 3.vietā).

Lielākās produktu markas, kopā: 1.Viasat (februārī – 1.), 2. apvienotā LMT, Samsung, Nokia marka (februārī – 26.vietā), 3. LNT (februārī – 6.), 4. Colgate (februārī nebija lielāko marku vidū), 5. Samsung (februārī – 17.).

Lielākās produktu markas presē: 1. LNT (februārī – 5.), 2. TV3 (februārī – 93.), 3. Rimi (februārī – 3.), 4. La Los Angeles (februārī nebija lielāko marku vidū), 5. Stockmann (februārī nebija lielāko marku vidū).

Lielākās produktu markas TV: 1. Viasat (februārī – 1.), 2 apvienotā LMT, Samsung, Nokia marka (februārī – 25.), 3. Colgate (februārī – nebija lielāko marku vidū), 4. Head & Shoulders (februārī – 13.), 5. Samsung (februārī – 18.).

Marts 2003

Salīdzinot ar pagājušā gada martu, reklāmas apjoms pieaudzis par 15%. Visvairāk tas pieaudzis žurnāliem (+31%), tālāk seko TV ar 15% pieaugumu, avīzes ar 14% pieaugumu, radio ar 12% pieaugumu.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF , ADEX
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv