TNS BMF apkopojusi februāra reklāmas tirgus rezultātus. Pēc tradicionālā apjomu krituma janvārī, kas seko gada nogales kāpumam, Latvijas reklāmas tirgus apgrozījums februārī ir bijis Neto 3,3 milj. Ls (+24 % salīdzinot ar šā gada janvāri). Lielākais apgrozījuma pieaugums bijis TV, +26 % salīdzinot ar janvāri.

Februāris 2004

Pēc reklāmas apjoma latos, piecas lielākās nozares februārī – Izklaide, kultūra, atpūta; Kosmētika, higiēna; Medicīna; Pārtikas produkti; Mājsaimniecības preces.

Lielākie reklāmdevēji 2004. gada februārī, visos medijos kopā: 1. Procter & Gamble (arī janvārī 1. vietā), 2. Modern Times Group (janvārī – arī 8. vietā), 3. Unilever (janvārī – 3.vietā), 4. Studio Moderna (janvārī – 27.vietā), 5. Henkel (janvārī – 9.vietā).

Lielākie reklāmdevēji presē 2004. gada februārī: 1. Lattelekom ( janvārī – 3.vietā), 2. VP Market (janvārī – 4.vietā), 3. LNT (janvārī – 47.vietā), 4. Philip Morris (janvārī – 17.vietā), 5. Elcor (janvārī – 57.vietā).

Lielākie reklāmdevēji TV 2004. gada februārī: 1. Procter & Gamble (janvārī – arī 1.), 2. Modern Times Group (janvārī – 6.vietā), 3. Unilever (janvārī – arī 3.), 4. Studio Moderna (janvārī – 22.vietā), 5. Henkel (janvārī – arī 5.).

Lielākās produktu markas, visos medijos kopā 2004. gada februārī: 1.Viasat (janvārī – 3.), 2. Dormeo (janvārī – nebija 100 lielāko marku topā), 3. Rimi (janvārī – nebija 100 lielāko marku topā), 4. Maxima (janvārī – arī 5.).

Lielākās produktu markas presē 2004. gada februārī: 1. Lattelekom (janvārī – 14.), 2. Rimi (janvārī – 15.), 3. Maxima (janvārī – 7.), 4. One (janvārī – 3.), 5. LNT (janvārī – 53.).

Lielākās produktu markas TV 2004. gada februārī: 1. Viasat (janvārī – 3.), 2. Dormeo (janvārī – nebija 100 lielāko marku topā), 3. Cafe Noir (janvārī – 7.), 4. Maxima (janvārī – 16.), 5. Rimi (janvārī – nebija 100 lielāko marku topā).
Februāris 2003

Salīdzinot ar pagājušā gada februāri, rekāmas apjoms pieaudzis par 12 %. Visvairāk tas pieaudzis TV (+30 %), tālāk seko žurnāli ar 21 % pieaugumu, radio ar 18 % pieaugumu un avīzes ar 5 % pieaugumu.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF , ADEX
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv