TNS BMF apkopojusi jūnija reklāmas tirgus rezultātus. Pēc stabilā reklāmas apjoma kāpuma, kas aizsākās gada sākumā, vērojams neliels kritums, kā jau tas vasaras mēnešos ir ierasts. Latvijas reklāmas tirgus apgrozījums jūnijā ir bijis 4,05 milj. Ls (-11% salīdzinot ar maiju). Vienīgais apgrozījuma pieaugums jūnijā bijis radio – +10% salīdzinot ar maiju, savukārt pārējiem medijiem vērojams reklāmas apjomu kritums: TV –20%, avīzes –10%, žurnāli –9% salīdzinot ar maiju.

 Reklāmas tirgus apjoms 2004. gada jūnijā

Piecas lielākās (pēc reklāmas apjoma latos) nozares jūnijā: Kosmētika, higiēna; Izklaide, kultūra, atpūta; Mājsaimniecības preces; Pārtikas preces; Sakari, elektronika, datortehnika.

Lielākie reklāmdevēji jūnijā, kopā: 1. Procter & Gamble 2. VP Market 3. Reckitt benckiser 4. Aldaris 5. Kraft Foods.

Lielākie reklāmdevēji presē, jūnijā: 1. VP Market 2. Tele2 3. Latvijas Balzams 4. L’Oreal 5. LMT.

Lielākie reklāmdevēji TV, jūnijā: 1. Procter & Gamble 2. Reckitt Benckiser  3. Aldaris 4. Kraft Foods 5. VP Market.

Lielākās produktu markas, jūnijā kopā: 1.Maxima 2. Blend-a-med 3. Aldaris 4. LMT, Nokia, Samsung, Alcatel 5. Always.

Lielākās produktu markas presē, jūnijā: 1.Maxima 2. Sony 3. LNT 4. Lattelekom 5. Inpoc Baltics.

Lielākās produktu markas TV, jūnijā: 1. Blend-a-med 2. Maxima 3. Aldaris 4. Always 5. Pantene Pro-V.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF, Adex
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv