TNS BMFapkopojusi jūlija reklāmas tirgus rezultātus. Arī jūlija mēnesī vērojams reklāmas apjomu kritums, kā jau tas vasaras mēnešos ir ierasts. Latvijas reklāmas tirgus apgrozījums jūlijā ir bijis 3,52 milj. Ls, Neto (-13% salīdzinot ar jūniju). Reklāmas apgrozījuma kritums bija vērojams visos medijos. Vislielākais žurnāliem (- 35%), kas skaidrojams ar tradicionālo „vasaras bedri”, kad visos medijos krītas reklāmas apjomi. Šādas pat tendences bija vērojamas 2002. g. jūlijā – reklāmas apjomi žurnālos samazinājās par 50% un arī  2003.g. jūlijā – par 21%.


 
Piecas lielākās nozares pēc reklāmas apjoma latos jūlijā: 1. Izklaide, kultūra, atpūta 2. Kosmētika, higiēna 3. Sakari, elektronika, datortehnika, Mājsaimniecības preces 4. Pārtikas preces.
Lielākie reklāmdevēji jūlijā, kopā: 1. Procter & Gamble 2. Coca-Cola HBC 3. Modern Times Group 4.  Reckitt Benckiser 5. LMT.
Lielākie reklāmdevēji presē, jūlijā: 1. Tele 2 2. VP Market 3. Lattelekom 4.  LMT 5.  Philip Morris.
Lielākie reklāmdevēji TV, jūlijā: 1. Procter & Gamble 2. Coca-Cola HBC 3. Reckitt Benckiser 4.  Modern Times Group 5. LMT.
Lielākās produktu markas, jūlijā kopā: 1. O Karte 2. DEAC 3. Blend-a-med 4.  Aldaris 5. TV3.
Lielākās produktu markas presē, jūlijā: 1. O Karte 2. Inpoc Baltics 3. One 4.  Lattelekom 5. LNT.
Lielākās produktu markas TV, jūlijā: 1. O Karte 2. DEAC 3. Blend-a-med 4.  Aldaris 5. Viasat.
Salīdzinot ar pagājušā gada jūliju, reklāmas apjoms šī gada jūlijā ir audzis par 13,6 %.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF, Adex
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv