TNS BMFapkopojusi augusta reklāmas tirgus rezultātus. Pēc tradicionālā vasaras krituma, augusta mēnesī vērojams neliels reklāmas apjomu pieaugums. Latvijas reklāmas tirgus apgrozījums augustā ir bijis 3,70 milj. Ls, Neto (+1 % salīdzinot ar jūliju). Atsevišķos medijos bija vērojams reklāmas apgrozījuma pieaugums. Vislielākais žurnāliem — +14 % un laikrakstiem — +8 %. Reklāmas apjomi televīzijā, salīdzinot ar jūliju, nav pieauguši.

Piecas lielākās (pēc reklāmas apjoma latos) nozares augustā — Sakari, elektronika, datortehnika; Kosmētika, higiēna; Mājsaimniecības preces; Izklaide, kultūra, atpūta; Mediji, izdevēj iestādes.

Lielākie reklāmdevēji augustā, kopā: 1. Procter & Gamble, 2. Coca-Cola HBC, 3. Modern Times Group, 4. Colgate-Palmolive, 5. Aldaris.
Lielākie reklāmdevēji presē, augustā: 1. Lattelekom, 2. LMT, 3. VP Market, 4. Latvijas TV, 5. Tele 2.
Lielākie reklāmdevēji TV, augustā: 1. Procter & Gamble, 2. Coca-Cola HBC, 3. Colgate-Palmolive, 4. Modern Times Group, 5. Aldaris.
Lielākās produktu markas augustā, kopā: 1. Divide Pro, 2. DEAC, 3. Aldaris, 4. Viasat, 5. Air-o-space 5in1 sofa bed.
Lielākās produktu markas presē, augustā: 1. Lattelekom, 2. LTV 7, 3. TV3, 4. Turības mācību centrs, 5. LNT.
Lielākās produktu markas TV, augustā: 1. Divide Pro, 2. DEAC, 3. Aldaris, 4. Viasat, 5. Air-o-space 5in1 sofa bed.
Salīdzinot ar pagājušā gada augustu, reklāmas apjoms šī gada augustā ir audzis par 16,8 %.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF, Adex
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv