TNS BMF apkopojusi septembra reklāmas tirgus rezultātus. Septembra mēnesī turpinās reklāmas apjomu pieaugums. Latvijas reklāmas tirgus apgrozījums septembrī ir bijis 4,19 milj. Ls, Neto (+13 % salīdzinot ar augustu). Vislielākais reklāmas apgrozījuma pieaugums vērojams žurnālos – +42 %, tālāk seko laikraksti ar 16 % pieaugumu. Reklāmas apjomi televīzijā, salīdzinot ar augustu, pieauguši tikai par 4 %.

Piecas lielākās (pēc reklāmas apjoma latos) nozares septembrī – Sakari, elektronika, datortehnika; Mājsaimniecības preces; Kosmētika, higiēna; Mediji, izdevēj iestādes; Izklaide, kultūra, atpūta.

Lielākie reklāmdevēji septembrī, kopā: 1. Procter & Gamble; 2. Coca-Cola HBC; 3. LMT; 4. Modern Times Group; 5. Reckitt Benckiser.

Lielākie reklāmdevēji presē, septembrī: 1. LNT; 2. Modern Times Group; 3. Tele 2; 4. Veho; 5. LMT.

Lielākie reklāmdevēji TV, septembrī: 1. Procter & Gamble; 2. Coca-Cola HBC; 3. Reckitt Benckiser; 4. Colgate-Palmolive; 5. Unilever.

Lielākās produktu markas septembrī, kopā: 1. Divide Pro; 2. Omo; 3. Zelta Zivtiņa; 4. Blend-a-med; 5. O Karte.

Lielākās produktu markas presē, septembrī: 1. LNT; 2. TV3; 3. Citroen; 4. High Technologies; 5. Zelta Zivtiņa.

Lielākās produktu markas TV, septembrī: 1. Divide Pro; 2. Omo; 3. Blend-a-med; 4. Zelta Zivtiņa; 5. Colgate.

Salīdzinot ar pagājušā gada septembri, reklāmas apjoms šī gada septembrī ir audzis par 13 %.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits septembrī sasniedza 56 316 reklāmas, kas salīdzinot ar pagājušā gada septembri ir par 27 % vairāk. Savukārt presē bijuši 16 842 reklāmas gadījumi, kas ir par 2 % vairāk nekā 2003. gada septembrī.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF, Adex
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv