TNS BMF apkopojusi oktobra reklāmas tirgus rezultātus. Oktobra mēnesī turpinās reklāmas apjomu pieaugums. Reklāmas apjomi pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē pieauguši par 9 % salīdzinot ar septembri (attiecīgi oktobrī bija 2,2 miljoni kvadrātcentimetru, bet septembrī – 2,0 miljoni kvadrātcentimetru). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs pieaudzis par 27 % salīdzinot ar septembri (oktobrī – 1,7 miljoni sekundes, bet septembrī – 1,3 miljoni sekundes).
Piecas lielākās (pēc reklāmas apjoma latos) nozares oktobrī – Pārtikas produkti; Mājsaimniecības preces; Sakari, elektronika, datortehnika; Kosmētika, higiēna; Izklaide, kultūra, atpūta.
Lielākie reklāmdevēji oktobrī, kopā: 1. Procter & Gamble, 2. Reckitt Benckiser, 3. LMT, 4. Coca-Cola HBC, 5. Modern Times Group.
Lielākie reklāmdevēji presē, oktobrī: 1. Modern Times Group, 2. LNT, 3. Scandinavian Tobacco, 4. Tele2, 5. High Technologies.
Lielākie reklāmdevēji TV, oktobrī: 1. Procter & Gamble, 2. Reckitt Benckiser, 3. Coca-Cola HBC, 4. LMT, 5. Colgate Palmolive.
Lielākās produktu markas oktobrī, kopā: 1. Divide Pro, 2. 101 Classical Greats, 3. apvienotā LMT, Nokia, Samsung, Siemens marka, 4. Blend-a-med, 5. Zelta Zivtiņa.
Lielākās produktu markas presē, oktobrī: 1. LNT, 2. High Technologies, 3. Lattelekom, 4. TV3, 5. SWH+.
Lielākās produktu markas TV, oktobrī: 1. Divide Pro, 2. 101 Classical Greats, 3. Blend-a-med, 4. apvienotā LMT, Nokia, Samsung, Siemens marka, 5. Colgate.
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits oktobrī sasniedza 73 568 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada oktobri, ir par 42 % vairāk. Savukārt presē bijuši 16711 reklāmas gadījumi, kas ir par 5 % mazāk nekā 2003. gada oktobrī.
Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF, Adex
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv