TNS BMF ir apkopojusi 2004. gada novembra (01.11.2004–05.12.2004) televīzijas kanālu auditorijas rādītājus. Līderpozīcijas, kaut ar nelielu procentuālu pārsvaru, tomēr saglabā kanāls LNT ar 20,6 % no skatīšanās laika daļām. Pavisam tuvu tam atrodas kanāls TV3 ar 18,7 % un LTV1 ar 16,3 %.

Novembra mēneša TOP 10 TV programmās deviņas pozīcijas ir iekarojis LTV1 kanāls. Pirmajā vietā kopējā TOP 10 ierindojies LTV1 raidītais II Eirovīzijas  bērnu dziesmu konkurss, trīs pozīcijas aizņem LTV1 ziņu raidījumi, lielu skatītāju skaitu pie TV ekrāniem ir piesaistījusi 18. novembra svētku salūta pārraidīšana.

No citiem kanāliem TOP 10 ir iekļuvis tikai TV 3. Skatītākā šajā kanālā ir Spēle “Gribi būt miljonārs”, tā kopējā TOP 10 ieņem 9. vietu un to vēroja 13 % jeb 292,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Kanāls

Programma

Reitings %

Reitings ‘000

Share %

LTV1

II Eirovīzijas bērnu dziesmu konkurss

19,1

429,9

44,0

LTV1

Panorāma. Ziņas

18,7

422,4

40,2

LTV1

Svētku salūts

18,7

421,4

38,2

LTV1

Panorāma (Svētdienā)

17,4

391,8

34,6

LTV1

Panorāma (Sestdienā)

15,6

352,2

33,1

LTV1

Aculiecinieks

15,5

348,7

34,0

LTV1

Latvijas Televīzijas 50 gadu jubilejas zvaigžņu balle

14,8

334,2

41,8

LTV1

Satversmes 100. pants

14,8

332,4

31,1

TV3

Gribi būt miljonārs?

13,0

292,4

28,2

LTV1

LR proklamēšanas gadadienai veltītā LN Bruņoto spēku vienību militārā parāde

12,8

289,5

50,5

Novembris 2004 (01/11/04 – 05/12/04)

Ja aplūkojam TOP 5 skatītākās programmas pa kanāliem, situācija ir sekojoša:

Programma

Reitings %

Reitings ‘000

Share %

LNT

     

Komisārs Reksis

12,0

270,5

31,0

Mīlestības ceļi

11,9

267,8

31,6

Vasaras sapnis

11,7

263,0

30,5

Vella kalpi

11,2

252,3

24,4

Sirds skaidrība

11,2

252,2

26,4

LTV1

     

II Eirovīzijas bērnu dziesmu konkurss

19,1

429,9

44,0

Panorāma. Ziņas

18,7

422,4

40,2

Svētku salūts

18,7

421,4

38,2

Panorāma (Svētdienā)

17,4

391,8

34,6

Panorāma (Sestdienā)

15,6

352,2

33,1

LTV7

     

Ceļš uz Eldorado

4,1

91,7

14,8

Mana drauga līgava

4,0

90,0

12,2

Auļojošās sirdis

3,9

88,2

13,7

Auļojošās sirdis (atk.)

3,7

82,2

18,4

J.Stepaņenko šovs (kr.val.)

3,6

81,8

7,6

PBK

     

J.Petrosjans piedāvā… Greizais spogulis

8,2

185,4

18,5

Svētku humora raidījums

7,5

168,1

17,7

Milicijas dienai veltīts koncerts

7,1

160,4

19,4

Taksi 3

6,9

155,3

16,7

Pēdējais varonis. Superspēle

6,1

137,1

13,0

TV3

     

Gribi būt miljonārs?

13,0

292,4

28,2

Bez tabu laiks

12,5

280,7

29,9

Nāvējošais ierocis

11,2

252,7

26,8

Zvaigzne nr.1

10,3

232,5

22,8

Nāvējošais ierocis 2

10,2

230,1

24,0

3+

     

Princese pret pašas gribu

3,9

87,2

11,8

X cilvēki

3,3

73,8

7,7

Nāvējošais ierocis

2,7

61,2

6,6

Vajātais

2,6

58,4

6,3

Nāvējošais ierocis 2

2,3

52,9

5,6

TV5 Rīga

     

Kaukāza gūstekne jeb Šurika jaunie piedzīvojumi

2,5

56,5

14,7

Talantu fabrika 4. Izbalsošana

2,2

49,7

6,0

Talantu fabrika 4. Dienasgrāmata

1,7

38,2

4,7

Briljantu roka

1,7

38,0

12,2

Talantu fabrika 4. Otrā iespēja

1,4

32,7

7,2

NTV Mir

     

Jūras Zvaigznes kavalieri

2,1

47,3

5,2

Advokāts

1,9

43,9

4,3

Vaļsirdīga atzīšanās

1,9

43,6

4,2

Dzīvokļa jautājums

1,9

42,9

10,1

Aklais

1,9

42,4

7,9

Novembris 2004 (01/11/04-05/12/04)

Novembrī skatītākais realitātes šovs – Ekspedīcija. Tālavas mantinieki!

TNS BMF ir apkopojis Novembra realitātes šovu un iepazīšanās spēļu reitingus. Novembra mēnesī (01/11/2004–05/12/2004) starp realitātes šoviem, pēc kopējā skatītāju skaita, līderis ir kanāla LNT raidītā Ekspedīcija. Tālavas mantinieki, ko novembra mēnesī pavisam ir redzējuši gandrīz 62 % jeb 1 miljons 388 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Tai seko kanāla TV3 raidītā Džungļu zvaigzne ar kopējo auditoriju 58 % jeb 1 miljons 305 tūkstoši un TV 5 Rīga raidītā Talantu Fabrika 4 ar kopējo auditoriju gandrīz 36 % jeb 802 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Kanāla TV 3 raidīto iepazīšanās spēli Trešais lieks kopā ir redzējuši 39 % jeb 881 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Kanāla TV 5 Rīga raidīto Pāris – nepāris ir redzējuši kopā nedaudz vairāk kā 29 % jeb 662 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem un kanāla LTV 1 raidīto iepazīšanās spēli Randiņš šajā laika posmā ir redzējuši kopā 28 % jeb 635 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, liecina TNS BMF veiktā pētījuma dati.

Kanāls

Programma

Reach %

Reach ‘000

Realitātes šovi

     

LNT

Ekspedīcija. Tālavas mantinieki

61,6

1388

TV3

Džungļu zvaigzne

57,9

1305

TV5 Rīga

Talantu fabrikas 4

35,6

802

Iepazīšanās spēles

     

TV3

Trešais lieks

39,1

881

TV5 Rīga

Pāris – nepāris

29,4

662

LTV1

Randiņš

28,2

635

Novembris 2004 (01/11/04-05/12/04)

Reach % – kopējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reach ‘000 – kopējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontaktinformācija:
Mārtiņš Traubergs
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: martins.traubergs@tns.lv