TNS BMF ir apkopojusi 2004. gada novembra (01.11.2004–05.12.2004) televīzijas kanālu auditorijas rādītājus. Līderpozīcijas, kaut ar nelielu procentuālu pārsvaru, tomēr saglabā kanāls LNT ar 20,6 % no skatīšanās laika daļām. Pavisam tuvu tam atrodas kanāls TV3 ar 18,7 % un LTV1 ar 16,3 %.
Novembra mēneša TOP 10 TV programmās deviņas pozīcijas ir iekarojis LTV1 kanāls. Pirmajā vietā kopējā TOP 10 ierindojies LTV1 raidītais II Eirovīzijas bērnu dziesmu konkurss, trīs pozīcijas aizņem LTV1 ziņu raidījumi, lielu skatītāju skaitu pie TV ekrāniem ir piesaistījusi 18. novembra svētku salūta pārraidīšana.
No citiem kanāliem TOP 10 ir iekļuvis tikai TV 3. Skatītākā šajā kanālā ir Spēle “Gribi būt miljonārs”, tā kopējā TOP 10 ieņem 9. vietu un to vēroja 13 % jeb 292,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Kanāls | Programma | Reitings % | Reitings ‘000 | Share % |
---|---|---|---|---|
LTV1 | II Eirovīzijas bērnu dziesmu konkurss | 19,1 | 429,9 | 44,0 |
LTV1 | Panorāma. Ziņas | 18,7 | 422,4 | 40,2 |
LTV1 | Svētku salūts | 18,7 | 421,4 | 38,2 |
LTV1 | Panorāma (Svētdienā) | 17,4 | 391,8 | 34,6 |
LTV1 | Panorāma (Sestdienā) | 15,6 | 352,2 | 33,1 |
LTV1 | Aculiecinieks | 15,5 | 348,7 | 34,0 |
LTV1 | Latvijas Televīzijas 50 gadu jubilejas zvaigžņu balle | 14,8 | 334,2 | 41,8 |
LTV1 | Satversmes 100. pants | 14,8 | 332,4 | 31,1 |
TV3 | Gribi būt miljonārs? | 13,0 | 292,4 | 28,2 |
LTV1 | LR proklamēšanas gadadienai veltītā LN Bruņoto spēku vienību militārā parāde | 12,8 | 289,5 | 50,5 |
Novembris 2004 (01/11/04 – 05/12/04)
Ja aplūkojam TOP 5 skatītākās programmas pa kanāliem, situācija ir sekojoša:
Programma |
Reitings % |
Reitings ‘000 | Share % |
---|---|---|---|
LNT | |||
Komisārs Reksis | 12,0 | 270,5 | 31,0 |
Mīlestības ceļi | 11,9 | 267,8 | 31,6 |
Vasaras sapnis | 11,7 | 263,0 | 30,5 |
Vella kalpi | 11,2 | 252,3 | 24,4 |
Sirds skaidrība | 11,2 | 252,2 | 26,4 |
LTV1 | |||
II Eirovīzijas bērnu dziesmu konkurss | 19,1 | 429,9 | 44,0 |
Panorāma. Ziņas | 18,7 | 422,4 | 40,2 |
Svētku salūts | 18,7 | 421,4 | 38,2 |
Panorāma (Svētdienā) | 17,4 | 391,8 | 34,6 |
Panorāma (Sestdienā) | 15,6 | 352,2 | 33,1 |
LTV7 | |||
Ceļš uz Eldorado | 4,1 | 91,7 | 14,8 |
Mana drauga līgava | 4,0 | 90,0 | 12,2 |
Auļojošās sirdis | 3,9 | 88,2 | 13,7 |
Auļojošās sirdis (atk.) | 3,7 | 82,2 | 18,4 |
J.Stepaņenko šovs (kr.val.) | 3,6 | 81,8 | 7,6 |
PBK | |||
J.Petrosjans piedāvā… Greizais spogulis | 8,2 | 185,4 | 18,5 |
Svētku humora raidījums | 7,5 | 168,1 | 17,7 |
Milicijas dienai veltīts koncerts | 7,1 | 160,4 | 19,4 |
Taksi 3 | 6,9 | 155,3 | 16,7 |
Pēdējais varonis. Superspēle | 6,1 | 137,1 | 13,0 |
TV3 | |||
Gribi būt miljonārs? | 13,0 | 292,4 | 28,2 |
Bez tabu laiks | 12,5 | 280,7 | 29,9 |
Nāvējošais ierocis | 11,2 | 252,7 | 26,8 |
Zvaigzne nr.1 | 10,3 | 232,5 | 22,8 |
Nāvējošais ierocis 2 | 10,2 | 230,1 | 24,0 |
3+ | |||
Princese pret pašas gribu | 3,9 | 87,2 | 11,8 |
X cilvēki | 3,3 | 73,8 | 7,7 |
Nāvējošais ierocis | 2,7 | 61,2 | 6,6 |
Vajātais | 2,6 | 58,4 | 6,3 |
Nāvējošais ierocis 2 | 2,3 | 52,9 | 5,6 |
TV5 Rīga | |||
Kaukāza gūstekne jeb Šurika jaunie piedzīvojumi | 2,5 | 56,5 | 14,7 |
Talantu fabrika 4. Izbalsošana | 2,2 | 49,7 | 6,0 |
Talantu fabrika 4. Dienasgrāmata | 1,7 | 38,2 | 4,7 |
Briljantu roka | 1,7 | 38,0 | 12,2 |
Talantu fabrika 4. Otrā iespēja | 1,4 | 32,7 | 7,2 |
NTV Mir | |||
Jūras Zvaigznes kavalieri | 2,1 | 47,3 | 5,2 |
Advokāts | 1,9 | 43,9 | 4,3 |
Vaļsirdīga atzīšanās | 1,9 | 43,6 | 4,2 |
Dzīvokļa jautājums | 1,9 | 42,9 | 10,1 |
Aklais | 1,9 | 42,4 | 7,9 |
Novembris 2004 (01/11/04-05/12/04)
Novembrī skatītākais realitātes šovs – Ekspedīcija. Tālavas mantinieki!
TNS BMF ir apkopojis Novembra realitātes šovu un iepazīšanās spēļu reitingus. Novembra mēnesī (01/11/2004–05/12/2004) starp realitātes šoviem, pēc kopējā skatītāju skaita, līderis ir kanāla LNT raidītā Ekspedīcija. Tālavas mantinieki, ko novembra mēnesī pavisam ir redzējuši gandrīz 62 % jeb 1 miljons 388 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Tai seko kanāla TV3 raidītā Džungļu zvaigzne ar kopējo auditoriju 58 % jeb 1 miljons 305 tūkstoši un TV 5 Rīga raidītā Talantu Fabrika 4 ar kopējo auditoriju gandrīz 36 % jeb 802 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Kanāla TV 3 raidīto iepazīšanās spēli Trešais lieks kopā ir redzējuši 39 % jeb 881 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Kanāla TV 5 Rīga raidīto Pāris – nepāris ir redzējuši kopā nedaudz vairāk kā 29 % jeb 662 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem un kanāla LTV 1 raidīto iepazīšanās spēli Randiņš šajā laika posmā ir redzējuši kopā 28 % jeb 635 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, liecina TNS BMF veiktā pētījuma dati.
Kanāls | Programma | Reach % | Reach ‘000 |
---|---|---|---|
Realitātes šovi | |||
LNT | Ekspedīcija. Tālavas mantinieki | 61,6 | 1388 |
TV3 | Džungļu zvaigzne | 57,9 | 1305 |
TV5 Rīga | Talantu fabrikas 4 | 35,6 | 802 |
Iepazīšanās spēles | |||
TV3 | Trešais lieks | 39,1 | 881 |
TV5 Rīga | Pāris – nepāris | 29,4 | 662 |
LTV1 | Randiņš | 28,2 | 635 |
Novembris 2004 (01/11/04-05/12/04)
Reach % – kopējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reach ‘000 – kopējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontaktinformācija:
Mārtiņš Traubergs
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: martins.traubergs@tns.lv