20.01.2005. TNS BMF apkopojusi decembra reklāmas tirgus rezultātus. Reklāmas apjomu pieaugums, kas novembrī bija ļoti izteikts, decembra mēnesī ir nedaudz samazinājies. Reklāmas apjomi pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē samazinājušies par 6 % salīdzinot ar novembri (attiecīgi novembrī bija 2,4 miljoni kvadrātcentimetru, bet decembrī – 2,2 miljoni kvadrātcentimetru). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs pieaudzis par 1 % salīdzinot ar novembri (decembrī – 1,90 miljoni sekundes, bet novembrī – 1,89 miljoni sekundes).

Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares decembrī – Sakari, elektronika, datortehnika; Mediji, izdevējiestādes; Pārtikas produkti; Izklaide, kultūra, atpūta; Mājsaimniecības preces.

Lielākie reklāmdevēji decembrī, kopā: 1. Procter & Gamble 2. LMT 3. Modern Times Group 4. Danone 5. VP Market.

Lielākie reklāmdevēji presē, decembrī: 1. LMT 2. VP Market 3. Elcor 4. High Technologies 5. Latvijas balzams.

Lielākie reklāmdevēji TV, decembrī: 1. Procter & Gamble 2. LMT 3. Danone 4. Modern Times Group 5. Petits.

Lielākās produktu markas decembrī, kopā: 1. LMT, O Karte 2. Maxima 3. apvienotā LMT, Nokia, Samsung, Alcatel, Siemens marka 4. O Karte 5. 101 Classical Greats.

Lielākās produktu markas presē, decembrī: 1. High Technologies 2. Maxima 3. Elcor 4. apvienotā LMT, Nokia, Samsung, Alcatel, Siemens marka 5.LNT.

Lielākās produktu markas TV, decembrī: 1. LMT, O Karte 2. 101 Classical Greats 3. Christmas Collection 4. O Karte 5. Subbota.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits decembrī sasniedza 81 740 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada decembri, ir par 35 % vairāk. Savukārt presē bijuši 15 715 reklāmas gadījumi, kas ir par 10 % vairāk nekā 2003. gada decembrī.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF, Adex
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv