TNS BMF ir apkopojusi 2005. gada janvāra (03.01.2005–06.02.2005) televīzijas kanālu auditorijas rādītājus.
Salīdzinot ar 2004. gada decembri, 2005. gada janvārī vērojamas izmaiņas TV skatīšanās laika sadalījumā, tomēr tas nav ietekmējis TV kanālu līdzšinējās pozīcijas.
Par veiksmīgi iesāktu jauno gadu var priecāties LNT, kura skatīšanās laika daļa 2005. gada janvārī – 22,2 % – salīdzinot ar 2004. gada decembri (20,6 %) pieaugusi par 1,6 %. Skatīšanās laika daļa 2005. gada janvārī, salīdzinot ar 2004. gada decembri, pieaugusi arī abiem Latvijas TV kanāliem – LTV1 no 13,4 % uz 13,9 % un LTV7 no 4,6 % uz 5,0 %, un, kaut arī neliels, tomēr skatīšanās laika daļas pieaugums ir vērojams arī kanālam TV5 Rīga no 2,6 % uz 2,8 %.
Stabilu pozīciju ir saglabājis kanāls 3+, kuram abos iepriekšminētajos mēnešos skatīšanās laika daļa ir 2,5 %. Savukārt kanālam TV3 2005. gada janvārī skatīšanās laika ir 16,9 %, kas salīdzinot ar 2004. gada decembri (19,5 %), ir -2,6 % no skatīšanās laika daļas. Skatīšanās laika daļas nedaudz samazinājušās arī kanāliem NTV Mir un PBK, kuras 2004. gada decembrī attiecīgi bija 3,4 % un 10,4 %, bet 2005. gada janvārī 3,3 % un 9,9 %.
Video un citu kanālu skatīšanās laika daļa 2005. gada janvārī ir attiecīgi 21,2 % un 2,3 %, liecina TNS BMF veiktā pētījuma dati.
Ja aplūkojam TV kanālu sasniegto auditoriju janvāra mēnesī, redzam, ka vidēji dienā 49 % no visiem Latvijas iedzīvotājiem vecumā 4+ sasniedzis kanāls LNT, aiz viņa ar 41 % ierindojies kanāls TV3 un ar 39 % kanāls LTV1.
TV programmu TOP 10. Janvāris 2005
Kanāls | Programma | Reitings % | Reitings ‘000 | Share % |
LTV1 | Panorāma. Ziņas | 17,6 | 395,2 | 36,8 |
LTV1 | Panorāma (Svētdienā) | 16,0 | 359,9 | 33,3 |
LTV1 | Panorāma (Sestdienā) | 15,7 | 352,8 | 33,3 |
LNT | Dvīņu nedarbs | 15,6 | 350,7 | 36,1 |
LTV1 | Satversmes 100. pants | 13,6 | 306,1 | 28,6 |
LNT | LNT ziņas | 13,5 | 302,7 | 29,6 |
LNT | Izvēle Maurīciju salās | 13,1 | 295,1 | 34,6 |
LNT | Komisārs Reksis | 13,0 | 292,5 | 33,9 |
LTV1 | Muzikālā banka | 12,9 | 290,1 | 30,1 |
TV3 | Gribi būt miljonārs? | 11,9 | 267,3 | 24,8 |
Dati: TNS BMF, TV Metri, Janvāris 2005 (03.01.2005–06.02.2005)
2005. gada janvāra TOP 10 piecas pozīcijas ir iekarojis LTV1 kanāls. Ņemot vērā pasaulē un Latvijā notikušās dabas katastrofas, lielu skatītāju skaitu pie TV ekrāniem ir piesaistījuši ziņu raidījumi. Pirmajās trijās vietās TOP 10 ierindojušies LTV1 ziņu raidījumi. Līderpozīcijā esošo LTV1 programmu “Panorāma. Ziņas” skatījušies 17,6 %, jeb 395,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. LNT ziņas, kas ieņēmušas 6. vietu, vērojuši 13,5 %, jeb 302,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā virs 4 gadiem.
No citiem kanāliem TOP 10 ir iekļuvis tikai TV 3. Skatītākā šajā kanālā ir Spēle “Gribi būt miljonārs”, tā kopējā TOP 10 ieņem 10. vietu un to vēroja 11,9 %, jeb 267,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Kontaktinformācija:
Mārtiņš Traubergs
Tālrunis: 7096303
E-pasts: martins.traubergs@tns.lv