TNS BMFir apkopojusi reklāmas tirgus rezultātus šā gada janvārī. Pēc reklāmas apjomu pieauguma gada beigās janvārī sekoja tradicionālais apjomu kritums. Reklāmas apjomi pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē ir samazinājušies par 41 %, salīdzinot ar decembri (attiecīgi janvārī bija 1,3 miljoni cm², bet decembrī – 2,3 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs krities par 40 %, salīdzinot ar decembri (janvārī – 1,14 miljoni sekundes, bet decembrī – 1,89 miljoni sekundes).

Piecas visvairāk reklamētās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares janvārī: mediji, izdevējiestādes; mājsaimniecības preces; medicīna; sakari, elektronika, datortehnika; kosmētika, higiēna.

Lielākie reklāmdevēji presē janvārī (pēc reklāmas laukuma cm²):

1

HIGH TECHNOLOGIES

2

PAREX

3

BALTIC MOTORS

4

LNT

5

MODERN TIMES GROUP

6

ONE

7

RIMI

8

REAM LATVIJA

9

DIRECT OFFICE

10

VP MARKET

Visvairāk reklamētās markas presē janvārī (pēc reklāmas laukuma cm²):

1

PAREX

2

FORD

3

LNT

4

LUIGI COLUTTI

5

GOLD FM

6

TV 3

7

NORD/LB

8

WINSTON

9

L’OREAL

10

MUZIKĀLĀ BANKA

Lielākie reklāmdevēji TV janvārī (pēc reklāmas daudzuma minūtēs):

1

PROCTER & GAMBLE

2

MODERN TIMES GROUP

3

STUDIO MODERNA

4

RECKITT BENCKISER

5

LATTELEKOM

6

PFIZER

7

WRIGLEY

8

RICHARD BITTNER

9

EKRĀNS, KINO UN VIDEO

10

FAZER MAIZNĪCA “DRUVA”

Visvairāk reklamētās markas TV janvārī (pēc reklāmas daudzuma minūtēs):

1

MAGIC BULLET

2

101 CLASSICAL GREATS

3

JACK LA LANNE’S

4

TI-JI

5

DORMEO

6

STAR FM

7

ORBIT

8

PAMPERS

9

EN

10

DRUVA

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits janvārī sasniedza 46 848 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada janvāri, ir par 45 % vairāk. Savukārt presē ir bijuši 11 979 reklāmas gadījumi, kas ir par 5 % vairāk nekā 2004. gada janvārī.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv