TNS Atlas™

Sākot ar 2007. gadu TNS Latvia saviem klientiem piedāvā jaunu patēriņa pētījuma paaudzi TNS Atlas™, kas aizstāj līdz šim veikto patēriņa pētījumu Mērķa Grupu Indekss. Patēriņa tirgus pētījums TNS Atlas™ tiek veikts regulāri visu gadu. Tā mērķis ir iegūt informāciju par dažādu plaša patēriņa produktu, ilgstošas lietošanas preču un pakalpojumu patēriņu Latvijā un citās Baltijas valstīs, kā arī sniegt iespēju analizēt zīmolu, patērētāju un mediju savstarpējās saiknes. Izlasi veido Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvi respondenti vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Pētījuma rezultāti pieejami reizi pusgadā.

TNS Atlas™ rezultāti ir analizējami kopā ar Nacionālā Mediju Pētījuma: Prese rezultātiem, paturot prātā, ka patēriņa pētījuma modelis nodrošina mediju plānošanu zīmolu līmenī. Pētījuma rezultāti ir pieejami mediju plānošanas programmatūrā Galileo datu bāzes formātā. TNS Atlas™ nodrošina iespēju analizēt gan plaša patēriņa preču un pakalpojumu lietošanas biežumu, gan dažādu konkrētās produktu kategorijas 10 – 20 spēcīgāko zīmolu kopējo atpazīstamību, lietošanu, attieksmi pret zīmolu, kā arī zīmola pirkšanas paradumus.

Atkarībā no produkta lietošanas biežuma TNS Atlas™ anketas pamatjautājumi grupēti 3 daļās:
■ Plaša patēriņa preces (FMCG) – pārtikas preces, ikdienas patēriņa preces, personiskās higiēnas preces, kosmētika, bezrecepšu medikamenti, sadzīves ķīmija, kaķu/suņu barība u.c;
■ Ilgstošas lietošanas preces un pakalpojumi – automašīnas, sadzīves elektronika, mobilie telefoni, bankas, apdrošināšana u.c.;
Mazumtirdzniecība – veikali, lielveikali, apģērbu, mēbeļu veikali u.c.

Kontakti

Elīna Krūze
Vecākā klientu vadītāja
t 67 096 300
e elina.kruze@tns.lv