Ir pagājuši divi pilni šā gada pirmie mēneši un TNS BMF ir apkopojusi to televīzijas auditorijas rādītājus.
Nekādas būtiskas izmaiņas kanālu skatīšanās laika daļā (Share %) nav novērojamas. Kanāls LNT februārī, salīdzinot ar janvāri, ir zaudējis 1,1 % skatīšanās laika daļas, 1,2 % ir zaudējis kanāls LTV1, 0,5 % kanāls NTV Mir un pa 0,1 % kanāli PBK un TV5 Rīga. Skatīšanās laika daļas pieaugums februārī, salīdzinot ar janvāri, ir vērojams kanāliem TV3 un 3+, attiecīgi 2,7 % un 0,4 %, un pavisam neliels – 0,2 % pieaugums ir vērojams kanālam LTV7.
Janvārī viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, veltīja vidēji 229 minūtes dienā (AVT min) TV vērošanai, februārī vidēji 234 minūtes dienā (2004. gadā vidēji 210 minūtes). Savukārt viens TV skatītājs janvārī veltīja vidēji 308 minūtes dienā TV vērošanai, bet februārī 311 minūtes dienā (2004. gadā vidēji 290 minūtes), liecina TNS BMF veiktā pētījuma dati.
Kontaktinformācija:
Mārtiņš Traubergs,
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: martins.traubergs@tns.lv