TNS BMF ir apkopojusi 50. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa, kas norisinājās Kijevā, skatīšanos TV ekrānos. Lielāko skatītāju uzmanību ir piesaistījusi fināla koncerta tiešraide LTV1 kanālā, kuru vidēji vēroja 23,5 % jeb 526,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Tie bija 66,5 % no visiem tā brīža TV vērotājiem.

Pusfināla tiešraidi kanālā LTV1 vēroja vidēji 18,2 % jeb 408,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Ievērojamu skatītāju uzmanību ir piesaistījuši arī raidījumi „Eirovīzijas dziesmu konkurss 2005. Pusfinālu gaidot” un „Eirovīzijas dziesmu konkurss 2005. Finālu gaidot”, kas tika rādīti pirms attiecīgajām tiešraidēm. Šos raidījumus vidēji ir vērojuši attiecīgi 11,3 % jeb 253,9 tūkstoši un 11,5 % jeb 257,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

   

Kanāls

Programma

Laiks

Reitings
%

Reitings
‘000

Share 
%

Reach
%

Reach
‘000

LTV1

Pusfinālu gaidot

21:20:00

11,3

253,9

27,5

19,7

440,5

LTV1

Pusfināls

22:00:00

18,2

408,5

52,0

30,8

690,7

LTV1

Pusfinālu gaidot. Post factum!

24:20:00

3,2

71,9

28,9

5,3

119,1

LTV7

Pusfināls (atk.)

14:00:00

1,6

35,2

16,7

5,6

124,9

LTV1

Finālu gaidot

21:17:00

11,5

257,8

31,3

21,6

482,6

LTV1

Fināls

22:00:00

23,5

526,2

66,5

40,7

911,2

LTV1

Finālu gaidot. Post factum!

25:28:00

6,7

149,2

56,7

11,3

253,0

LTV7

Fināls (atk.)

14:00:00

2,7

61,1

15,7

14,3

320,4

Pusfināla un fināla koncertu atkārtojumus kanālā LTV7 vidēji ir vērojuši attiecīgi 1,6 % jeb 35,2 tūkstoši un 2,7 % jeb 61,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, liecina TNS BMF veiktā pētījuma dati.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Reach % – kopējais sasniegtais raidījuma skatītāju skaits procentos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

Reach ‘000 – kopējais sasniegtais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

Kontaktinformācija:
Mārtiņš Traubergs,
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: martins.traubergs@tns.lv