TNS BMF apkopojusi maija reklāmas tirgus rezultātus. Kopējie reklāmas apjomi šajā mēnesī nedaudz pieauguši. Pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē tie pavisam nedaudz pieauguši – par 1 % salīdzinot ar aprīli (attiecīgi aprīlī bija 2,22 miljoni cm², bet maijā – 2,24 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs pieaudzis par 18 %, salīdzinot ar aprīli (maijā – 1,8 miljoni sekundes, bet aprīlī – 1,6 miljons sekundes).

Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares maijā – Kosmētika, higiēna; Mājsaimniecības preces; Sakari, elektronika, datortehnika; Bizness, Finansu pakalpojumi, Nekustamais īpašums; Pārtikas produkti.

 Lielākie reklāmdevēji presē, maijā, pēc reklāmas laukuma cm² :

1

LMT

2

PAREX

3

LATTELEKOM

4

LATVIJAS TV

5

L’OREAL

6

SCANDINAVIAN TOBACCO

7

NARVESEN BALTIJA, PRESES APVIENĪBA

8

RIMI

9

HIGH TECHNOLOGIES

10

PHILIP MORRIS

Lielākās markas presē, maijā, pēc reklāmas laukuma cm²:

1

PAREX

2

NARVESEN, PRESE APVIENĪBA

3

O KARTE

4

EUROPEAN HIT RADIO

5

RIMI

6

NORD/LB

7

LATTELEKOM

8

IZGAISMO LATVIJU!

9

HANSABANKA

10

TELE2

Lielākie reklāmdevēji TV, maijā, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:

1

PROCTER & GAMBLE

2

RECKITT BENCKISER

3

COCA-COLA HBC

4

COLGATE-PALMOLIVE

5

STUDIO MODERNA

6

LMT

7

MODERN TIMES GROUP

8

WRIGLEY

9

UNILEVER

10

ALDARIS

 

Lielākās markas TV, maijā, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:

1

MAGIC BULLET

2

ORBIT

3

VIASAT

4

KOSMODISK

5

O KARTE

6

COLGATE

7

JACK LA LANNE’S

8

ALDARIS

9

DOMINA TRAVEL LATVIA, TOSS BOULINGA HALLE

10

COCA-COLA

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits maijā sasniedza 77 305 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada maiju, ir par 15 % vairāk (2004.g. – 67 399). Savukārt presē bijuši 17 402 reklāmas gadījumi, kas ir par 9 % vairāk nekā 2004.gada maijā (16 009 reklāmas gadījumi).