TNS BMF apkopojusi maija reklāmas tirgus rezultātus. Kopējie reklāmas apjomi šajā mēnesī nedaudz pieauguši. Pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē tie pavisam nedaudz pieauguši – par 1 % salīdzinot ar aprīli (attiecīgi aprīlī bija 2,22 miljoni cm², bet maijā – 2,24 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs pieaudzis par 18 %, salīdzinot ar aprīli (maijā – 1,8 miljoni sekundes, bet aprīlī – 1,6 miljons sekundes).
Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares maijā – Kosmētika, higiēna; Mājsaimniecības preces; Sakari, elektronika, datortehnika; Bizness, Finansu pakalpojumi, Nekustamais īpašums; Pārtikas produkti.
Lielākie reklāmdevēji presē, maijā, pēc reklāmas laukuma cm² :
1 | LMT |
2 | PAREX |
3 | LATTELEKOM |
4 | LATVIJAS TV |
5 | L’OREAL |
6 | SCANDINAVIAN TOBACCO |
7 | NARVESEN BALTIJA, PRESES APVIENĪBA |
8 | RIMI |
9 | HIGH TECHNOLOGIES |
10 | PHILIP MORRIS |
Lielākās markas presē, maijā, pēc reklāmas laukuma cm²:
1 | PAREX |
2 | NARVESEN, PRESE APVIENĪBA |
3 | O KARTE |
4 | EUROPEAN HIT RADIO |
5 | RIMI |
6 | NORD/LB |
7 | LATTELEKOM |
8 | IZGAISMO LATVIJU! |
9 | HANSABANKA |
10 | TELE2 |
Lielākie reklāmdevēji TV, maijā, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:
1 | PROCTER & GAMBLE |
2 | RECKITT BENCKISER |
3 | COCA-COLA HBC |
4 | COLGATE-PALMOLIVE |
5 | STUDIO MODERNA |
6 | LMT |
7 | MODERN TIMES GROUP |
8 | WRIGLEY |
9 | UNILEVER |
10 | ALDARIS |
Lielākās markas TV, maijā, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:
1 | MAGIC BULLET |
2 | ORBIT |
3 | VIASAT |
4 | KOSMODISK |
5 | O KARTE |
6 | COLGATE |
7 | JACK LA LANNE’S |
8 | ALDARIS |
9 | DOMINA TRAVEL LATVIA, TOSS BOULINGA HALLE |
10 | COCA-COLA |
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits maijā sasniedza 77 305 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada maiju, ir par 15 % vairāk (2004.g. – 67 399). Savukārt presē bijuši 17 402 reklāmas gadījumi, kas ir par 9 % vairāk nekā 2004.gada maijā (16 009 reklāmas gadījumi).