TNS Latvia apkopojusi 11. – 17. jūlija TV reklāmas tirgus rezultātus. Pagājušā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir nedaudz pieauguši, sasniedzot 13 720 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 13 480 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 359 278 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 343 502 sekundes).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 11. – 17. jūlijā, televīzijā:
1 | PROCTER & GAMBLE |
2 | RECKITT BENCKISER |
3 | COLGATE-PALMOLIVE |
4 | COCA-COLA HBC |
5 | MODERN TIMES GROUP |
6 | STUDIO MODERNA |
7 | TELE2 |
8 | LMT |
9 | WRIGLEY |
10 | UNILEVER |
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 11. – 17. jūlijā, televīzijā:
1 | MAGIC BULLET |
2 | VIASAT |
3 | JACK LA LANNE’S |
4 | COLGATE |
5 | ZELTA ZIVTIŅA |
6 | LADY SPEED STICK |
7 | COCA-COLA |
8 | VANISH |
9 | O KARTE |
10 | MENNEN |
Kontakti
Inese Vēvere
TNS Latvia, Adex
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv