TNS Latvia ir apkopojusi jūlija reklāmas tirgus rezultātus. Kopējie reklāmas apjomi arī šajā mēnesī turpina sarukt, kā jau tas ierasts vasaras mēnešos. Presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tie ir samazinājušies par 21 %, salīdzinot ar jūniju (attiecīgi jūlijā bija 1,56 miljoni cm², bet jūnijā – 1,99 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs ir samazinājies par 7 %, salīdzinot ar jūniju (jūlijā – 1,57 miljoni sekundes, bet jūnijā – 1,68 miljoni sekundes).

Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares jūlijā: kosmētika, higiēna; mājsaimniecības preces; izklaide, kultūra, atpūta; sakari, elektronika, datortehnika; pārtikas produkti.

Lielākie reklāmdevēji presē jūlijā (pēc reklāmas laukuma cm²):

1

PHILIP MORRIS

2

MODERN TIMES GROUP

3

LNT

4

SCANDINAVIAN TOBACCO

5

M-MOTORS

6

PAREX

7

HIGH TECHNOLOGIES

8

TEM ART GROUP

9

REAM LATVIJA

10

BALTIC AMERICAN TOBACCO

Lielākās reklamētās markas presē jūlijā (pēc reklāmas laukuma cm²):

1

LNT

2

MAZDA

3

PAREX

4

CAINES

5

FORD

6

RIMI

7

HEWLETT PACKARD

8

ALDARIS

9

PIRMAIS BALTIJAS MUZIKĀLAIS KANĀLS

10

MARLBORO

Lielākie reklāmdevēji TV jūlijā (pēc reklāmas daudzuma minūtēs):

1

STUDIO MODERNA

2

PROCTER & GAMBLE

3

RECKITT BENCKISER

4

COLGATE-PALMOLIVE

5

COCA-COLA HBC

6

MODERN TIMES GROUP

7

UNILEVER

8

WRIGLEY

9

TELE2

10

RĪGAS PIENA KOMBINĀTS

Lielākās reklamētās markas TV jūlijā (pēc reklāmas daudzuma minūtēs):

1

MAGIC BULLET

2

JACK LA LANNE’S

3

VIASAT

4

COLGATE

5

CILLIT

6

VANISH

7

COCA-COLA

8

ZELTA ZIVTIŅA

9

ORBIT

10

PALMOLIVE

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits jūlijā sasniedza 60 280 reklāmu, kas, salīdzinot ar pagājušā gada jūliju, ir par 15 % vairāk (2004. g. – 52 242 reklāmas).
Savukārt presē bijuši 14 434 reklāmas gadījumi, kas ir par 1 % mazāk nekā 2004. gada jūlijā (14 606 reklāmas gadījumi).

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere
TNS Latvia
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv