08/09/2005
TNS Latvia apkopojusi 29. augusta – 4. septembra TV reklāmas tirgus rezultātus. Pagājušā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos nedaudz samazinājušies, sasniedzot 14 667 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 15 581 gadījumi), bet reklāmas ilgums samazinājies līdz 381 994 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 410 770 sekundes).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 29. augustā – 4. septembrī, televīzijā:
Nr. | Reklāmdevējs | Sec |
1 | STUDIO MODERNA | 40327 |
2 | PROCTER & GAMBLE | 37552 |
3 | RECKITT BENCKISER | 26572 |
4 | COLGATE-PALMOLIVE | 25345 |
5 | LMT | 14550 |
6 | COCA-COLA HBC | 11580 |
7 | UNILEVER | 8035 |
8 | MODERN TIMES GROUP | 7811 |
9 | HENKEL | 7440 |
10 | TELE2 | 7160 |
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 29. augustā – 4. septembrī, televīzijā:
No. | Brand | Sec |
1 | VANISH | 17440 |
2 | JACK LA LANNE’S | 15248 |
3 | COLGATE | 12555 |
4 | MAGIC BULLET | 10560 |
5 | LMT, NOKIA, SAMSUNG, SONY ERICSSON | 7920 |
6 | O KARTE | 6630 |
7 | BLEND-A-MED | 6250 |
8 | VIASAT | 6237 |
9 | RIMI | 5785 |
10 | NIVEA | 5475 |
Kontakti
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv