TNS Latvia apkopojusi 29. augusta – 4. septembra TV reklāmas tirgus rezultātus. Pagājušā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos nedaudz samazinājušies, sasniedzot 14 667 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 15 581 gadījumi), bet reklāmas ilgums samazinājies līdz 381 994 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 410 770 sekundes).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 29. augustā – 4. septembrī, televīzijā:

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 STUDIO MODERNA 40327
2 PROCTER & GAMBLE 37552
3 RECKITT BENCKISER 26572
4 COLGATE-PALMOLIVE 25345
5 LMT 14550
6 COCA-COLA HBC 11580
7 UNILEVER 8035
8 MODERN TIMES GROUP 7811
9 HENKEL 7440
10 TELE2 7160


Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 29. augustā – 4. septembrī, televīzijā:

No. Brand Sec
1 VANISH 17440
2 JACK LA LANNE’S 15248
3 COLGATE 12555
4 MAGIC BULLET 10560
5 LMT, NOKIA, SAMSUNG, SONY ERICSSON 7920
6 O KARTE 6630
7 BLEND-A-MED 6250
8 VIASAT 6237
9 RIMI 5785
10 NIVEA 5475

Kontakti

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv