Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 5.-11. septembra TV reklāmas tirgus rezultātus. Aizvadītajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir pieauguši, sasniedzot 16 630 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 14 669 gadījumi), bet reklāmas ilgums palielinājies līdz 420 680 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 381 838 sekundes).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 5.-11. septembrī, televīzijā:  

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 STUDIO MODERNA 41 940
2 PROCTER & GAMBLE 39 468
3 RECKITT BENCKISER 29 262
4 COLGATE-PALMOLIVE 20 685
5 LMT 10 300
6 COCA-COLA HBC   9 210
7 NESTLE   8 296
8 TELE2   7 875
9 MODERN TIMES GROUP   7 014
10 UNILEVER   6 880

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 5.-11. septembrī, televīzijā:

Nr. Marka Sec
1 JACK LA LANNE’S 18 540
2 VANISH 13 560
3 COLGATE   9 815
4 MAGIC BULLET   9 000
5 BLEND-A-MED   8 950
6 NESCAFE   7 276
7 CILLIT   7 122
8 ZELTA ZIVTIŅA   6 435
9 PAREX   5 787
10 VIASAT   5 738

 

Kontakti:

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv