TNS Latvia apkopojusi augusta reklāmas tirgus rezultātus.
Adex projektu vadītāja Inese Vēvere komentē: „Kopējie reklāmas apjomi šajā mēnesī ir pieauguši. Pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē tie palielinājušies par 9 % salīdzinot ar jūliju (attiecīgi augustā bija 1,69 cm², bet jūlijā – 1,56 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs palielinājies par 8 %, salīdzinot ar jūliju (augustā – 1,70 miljoni sekundes, bet jūlijā – 1,57 miljoni)”.
Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares augustā – Kosmētika, higiēna; Mājsaimniecības preces; Sakari, elektronika, datortehnika; Izklaide, kultūra, atpūta; Bezalkoholiskie dzērieni.
Lielākie reklāmdevēji presē, augustā, pēc reklāmas laukuma cm² :
1 | RIMI |
2 | TELE2 |
3 | REAM LATVIJA |
4 | LMT |
5 | HIGH TECHNOLOGIES |
6 | PAREX |
7 | ALDARIS |
8 | TV 5 |
9 | ALEXANDER STUDIO GROUP |
10 | REBUS |
Lielākās markas presē, augustā, pēc reklāmas laukuma cm²:
1 | RIMI |
2 | PAREX |
3 | TV 5 |
4 | ALDARIS |
5 | KRIEVIJAS KINO DIENAS |
6 | PIRMAIS BALTIJAS MUZIKĀLAIS KANĀLS |
7 | CHEVROLET |
8 | LMT, NOKIA, SAMSUNG, SONY ERICSSON |
9 | EUROPEAN HIT RADIO |
10 | ZELTA ZIVTIŅA |
Lielākie reklāmdevēji TV, augustā, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:
1 | STUDIO MODERNA |
2 | PROCTER & GAMBLE |
3 | RECKITT BENCKISER |
4 | COLGATE-PALMOLIVE |
5 | COCA-COLA HBC |
6 | MODERN TIMES GROUP |
7 | CIDO |
8 | INPOC BALTICS |
9 | BERLIN-CHEMIE |
10 | UNILEVER |
Lielākās markas TV, augustā, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:
1 | MAGIC BULLET |
2 | JACK LA LANNE’S |
3 | VIASAT |
4 | VANISH |
5 | UPSIDE |
6 | COLGATE |
7 | RIMI |
8 | CILLIT |
9 | LĀČPLĒSIS |
10 | VEET |
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits augustā sasniedza 64 842 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada augustu, ir par 30 % vairāk (2004.g. – 49 838). Savukārt presē bijuši 16 248 reklāmas gadījumi, kas ir par 7 % vairāk nekā 2004.gada augustā (15 256 reklāmas gadījumi).
Inese Vēvere
TNS Latvia
projektu vadītāja
t 7096303
e inese.vevere@tns.lv