TNS Latvia apkopojusi augusta reklāmas tirgus rezultātus.
Adex projektu vadītāja Inese Vēvere komentē: „Kopējie reklāmas apjomi šajā mēnesī ir pieauguši. Pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē tie palielinājušies par 9 % salīdzinot ar jūliju (attiecīgi augustā bija 1,69 cm², bet jūlijā – 1,56 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs palielinājies par 8 %, salīdzinot ar jūliju (augustā – 1,70 miljoni sekundes, bet jūlijā – 1,57 miljoni)”.

Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares augustā – Kosmētika, higiēna; Mājsaimniecības preces; Sakari, elektronika, datortehnika; Izklaide, kultūra, atpūta; Bezalkoholiskie dzērieni.

 Lielākie reklāmdevēji presē, augustā, pēc reklāmas laukuma cm² :

1

RIMI

2

TELE2

3

REAM LATVIJA

4

LMT

5

HIGH TECHNOLOGIES

6

PAREX

7

ALDARIS

8

TV 5

9

ALEXANDER STUDIO GROUP

10

REBUS

Lielākās markas presē, augustā, pēc reklāmas laukuma cm²:

1

RIMI

2

PAREX

3

TV 5

4

ALDARIS

5

KRIEVIJAS KINO DIENAS

6

PIRMAIS BALTIJAS MUZIKĀLAIS KANĀLS

7

CHEVROLET

8

LMT, NOKIA, SAMSUNG, SONY ERICSSON

9

EUROPEAN HIT RADIO

10

ZELTA ZIVTIŅA

Lielākie reklāmdevēji TV, augustā, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:

1

STUDIO MODERNA

2

PROCTER & GAMBLE

3

RECKITT BENCKISER

4

COLGATE-PALMOLIVE

5

COCA-COLA HBC

6

MODERN TIMES GROUP

7

CIDO

8

INPOC BALTICS

9

BERLIN-CHEMIE

10

UNILEVER

Lielākās markas TV, augustā, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:

1

MAGIC BULLET

2

JACK LA LANNE’S

3

VIASAT

4

VANISH

5

UPSIDE

6

COLGATE

7

RIMI

8

CILLIT

9

LĀČPLĒSIS

10

VEET

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits augustā sasniedza 64 842 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada augustu, ir par 30 % vairāk (2004.g. – 49 838). Savukārt presē bijuši 16 248 reklāmas gadījumi, kas ir par 7 % vairāk nekā 2004.gada augustā (15 256 reklāmas gadījumi).

Inese Vēvere
TNS Latvia
projektu vadītāja
t 7096303
e inese.vevere@tns.lv