TNS Latvia apkopojusi 12.-18. septembra TV reklāmas tirgus rezultātus. Pagājušā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir pieauguši, sasniedzot 19 014 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 16 630 gadījumi), bet reklāmas ilgums palielinājies līdz 464 083 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 420 680 sekundes).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 12.-18. septembrī, televīzijā:
1 | PROCTER & GAMBLE |
2 | STUDIO MODERNA |
3 | RECKITT BENCKISER |
4 | COLGATE-PALMOLIVE |
5 | WRIGLEY |
6 | MODERN TIMES GROUP |
7 | NESTLE |
8 | COCA-COLA HBC |
9 | TELE2 |
10 | ZETCOM |
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 12.-18. septembrī, televīzijā:
1 | JACK LA LANNE’S |
2 | MAGIC BULLET |
3 | BLEND-A-MED |
4 | COLGATE |
5 | VIASAT |
6 | VANISH |
7 | ORBIT |
8 | CILLIT |
9 | HALLO! |
10 | TOXIC |
Kontaktinformācija:
Inese Vēvere
TNS Latvia
projektu vadītāja
t 7096303
e inese.vevere@tns.lv