TNS Latvia apkopojusi 26. septembra – 2.oktobra TV reklāmas tirgus rezultātus. Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos nedaudz samazinājušies, sasniedzot 17 877 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 19 987 gadījumi), bet reklāmas ilgums samazinājies līdz 437 999 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 471 063 sekundes).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 25. septembrī – 2. oktobrī, televīzijā:
Nr. | Reklāmdevējs | Sek |
1 | PROCTER & GAMBLE | 46 127 |
2 | STUDIO MODERNA | 43 860 |
3 | RECKITT BENCKISER | 21 514 |
4 | COLGATE-PALMOLIVE | 13 890 |
5 | WRIGLEY | 12 825 |
6 | COCA-COLA HBC | 10 195 |
7 | BITE GSM | 9 505 |
8 | MODERN TIMES GROUP | 8 801 |
9 | UNILEVER | 8 460 |
10 | EKRĀNS, KINO UN VIDEO | 6 564 |
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 26. septembrī – 2.oktobrī, televīzijā:
Nr. | Marka | Sek |
1 | MAGIC BULLET | 17 040 |
2 | VANISH | 12 520 |
3 | COLGATE | 10 195 |
4 | TOXIC | 9 505 |
5 | BLEND-A-MED | 9 260 |
6 | ORBIT | 8 365 |
7 | JACK LA LANNE’S | 7 740 |
8 | EN | 6 564 |
9 | LASER PERFECT | 6 240 |
10 | VIASAT | 5 559 |
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv