TNS Latvia apkopojusi 26. septembra – 2.oktobra TV reklāmas tirgus rezultātus. Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos nedaudz samazinājušies, sasniedzot 17 877 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 19 987 gadījumi), bet reklāmas ilgums samazinājies līdz 437 999 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 471 063 sekundes).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 25. septembrī – 2. oktobrī, televīzijā:

Nr. Reklāmdevējs Sek
1 PROCTER & GAMBLE 46 127
2 STUDIO MODERNA 43 860
3 RECKITT BENCKISER 21 514
4 COLGATE-PALMOLIVE 13 890
5 WRIGLEY 12 825
6 COCA-COLA HBC 10 195
7 BITE GSM   9 505
8 MODERN TIMES GROUP   8 801
9 UNILEVER   8 460
10 EKRĀNS, KINO UN VIDEO   6 564

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 26. septembrī – 2.oktobrī, televīzijā:

Nr. Marka Sek
1 MAGIC BULLET 17 040
2 VANISH 12 520
3 COLGATE 10 195
4 TOXIC   9 505
5 BLEND-A-MED   9 260
6 ORBIT   8 365
7 JACK LA LANNE’S   7 740
8 EN   6 564
9 LASER PERFECT   6 240
10 VIASAT   5 559

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv