TNS Latvia apkopojusi septembra reklāmas tirgus rezultātus.
ADEX projekta vadītāja Inese Vēvere komentē: ”Kopējie reklāmas apjomi šajā mēnesī ir pieauguši. Pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē tie palielinājušies par 23 %,  salīdzinot ar augustu (attiecīgi septembrī bija 2,08 cm², bet augustā – 1,69 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs palielinājies par 11 %, salīdzinot ar augustu (septembrī – 1,89 miljoni sekundes, bet augustā – 1,70 miljoni)”.

Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares augustā – Mājsaimniecības preces; Kosmētika, higiēna; Sakari, elektronika, datortehnika; Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums; Pārtikas produkti.

 Lielākie reklāmdevēji presē, septembrī, pēc reklāmas laukuma cm² :

1

MODERN TIMES GROUP

2

LNT

3

HANSABANKA

4

LMT

5

HIGH TECHNOLOGIES

6

BITE GSM

7

RIMI

8

LATVIJAS TV

9

LATTELEKOM

10

RIETUMU BANKA



Lielākās markas presē, septembrī, pēc reklāmas laukuma cm²:

1

TV 3

2

LNT

3

TOXIC

4

HANSABANKA

5

RIMI

6

RIETUMU BANKA

7

TV 5

8

EUROPEAN HIT RADIO

9

LTV 1

10

LATTELEKOM



Lielākie reklāmdevēji TV, septembrī, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:

1

PROCTER & GAMBLE

2

STUDIO MODERNA

3

RECKITT BENCKISER

4

COLGATE-PALMOLIVE

5

WRIGLEY

6

COCA-COLA HBC

7

MODERN TIMES GROUP

8

UNILEVER

9

NESTLE

10

LMT



Lielākās markas TV, septembrī, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:

1

JACK LA LANNE’S

2

VANISH

3

MAGIC BULLET

4

BLEND-A-MED

5

COLGATE

6

ORBIT

7

VIASAT

8

TOXIC

9

EN

10

ZELTA ZIVTIŅA

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits septembrī sasniedza 77 421 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada septembri, ir par 37 % vairāk (2004.g. – 56 398). Savukārt presē bijuši 16 694 reklāmas gadījumi, kas ir par 1 % mazāk nekā 2004.gada septembrī (16 842 reklāmas gadījumi).

Vairāk informācijas:
Inese Vēvere
TNS Latvia
projektu vadītāja
t 7096303
e inese.vevere@tns.lv