TNS Latvia apkopojusi septembra reklāmas tirgus rezultātus.
ADEX projekta vadītāja Inese Vēvere komentē: ”Kopējie reklāmas apjomi šajā mēnesī ir pieauguši. Pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē tie palielinājušies par 23 %, salīdzinot ar augustu (attiecīgi septembrī bija 2,08 cm², bet augustā – 1,69 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs palielinājies par 11 %, salīdzinot ar augustu (septembrī – 1,89 miljoni sekundes, bet augustā – 1,70 miljoni)”.
Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares augustā – Mājsaimniecības preces; Kosmētika, higiēna; Sakari, elektronika, datortehnika; Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums; Pārtikas produkti.
Lielākie reklāmdevēji presē, septembrī, pēc reklāmas laukuma cm² :
1 | MODERN TIMES GROUP |
2 | LNT |
3 | HANSABANKA |
4 | LMT |
5 | HIGH TECHNOLOGIES |
6 | BITE GSM |
7 | RIMI |
8 | LATVIJAS TV |
9 | LATTELEKOM |
10 | RIETUMU BANKA |
Lielākās markas presē, septembrī, pēc reklāmas laukuma cm²:
1 | TV 3 |
2 | LNT |
3 | TOXIC |
4 | HANSABANKA |
5 | RIMI |
6 | RIETUMU BANKA |
7 | TV 5 |
8 | EUROPEAN HIT RADIO |
9 | LTV 1 |
10 | LATTELEKOM |
Lielākie reklāmdevēji TV, septembrī, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:
1 | PROCTER & GAMBLE |
2 | STUDIO MODERNA |
3 | RECKITT BENCKISER |
4 | COLGATE-PALMOLIVE |
5 | WRIGLEY |
6 | COCA-COLA HBC |
7 | MODERN TIMES GROUP |
8 | UNILEVER |
9 | NESTLE |
10 | LMT |
Lielākās markas TV, septembrī, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:
1 | JACK LA LANNE’S |
2 | VANISH |
3 | MAGIC BULLET |
4 | BLEND-A-MED |
5 | COLGATE |
6 | ORBIT |
7 | VIASAT |
8 | TOXIC |
9 | EN |
10 | ZELTA ZIVTIŅA |
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits septembrī sasniedza 77 421 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada septembri, ir par 37 % vairāk (2004.g. – 56 398). Savukārt presē bijuši 16 694 reklāmas gadījumi, kas ir par 1 % mazāk nekā 2004.gada septembrī (16 842 reklāmas gadījumi).
Vairāk informācijas:
Inese Vēvere
TNS Latvia
projektu vadītāja
t 7096303
e inese.vevere@tns.lv