Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2005.gada 10. – 16.oktobra TV reklāmas tirgus rezultātus. Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos turpināja pieaugt, sasniedzot 21 518 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 19 671 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 486 982 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 460 255 sekundes).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 10.-16. oktobrī, televīzijā:

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 PROCTER & GAMBLE 45799
2 STUDIO MODERNA 42476
3 RECKITT BENCKISER 27720
4 COLGATE-PALMOLIVE 11595
5 CĒSU ALUS 11090
6 COCA-COLA HBC 8100
7 TELE2 7993
8 SAMSUNG ELECTRONICS 7446
9 NESTLE 7426
10 BITE GSM 7390

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 10. – 16. oktobrī, televīzijā:

Nr. Marka Sec
1 JACK LA LANNE’S 13860
2 VANISH 10885
3 MAGIC BULLET 10140
4 ULTIMATE LADDER 8274
5 SAMSUNG 7614
6 TOXIC 7390
7 COLGATE 6465
8 CILLIT 5997
9 ZELTA ZIVTIŅA 5733
10 BONDUELLE 5700

 

Kontakti

Inese Vēvere
t  7096300
e inese.vevere@tns.lv