20/10/2005
Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2005.gada 10. – 16.oktobra TV reklāmas tirgus rezultātus. Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos turpināja pieaugt, sasniedzot 21 518 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 19 671 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 486 982 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 460 255 sekundes).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 10.-16. oktobrī, televīzijā:
Nr. | Reklāmdevējs | Sec |
1 | PROCTER & GAMBLE | 45799 |
2 | STUDIO MODERNA | 42476 |
3 | RECKITT BENCKISER | 27720 |
4 | COLGATE-PALMOLIVE | 11595 |
5 | CĒSU ALUS | 11090 |
6 | COCA-COLA HBC | 8100 |
7 | TELE2 | 7993 |
8 | SAMSUNG ELECTRONICS | 7446 |
9 | NESTLE | 7426 |
10 | BITE GSM | 7390 |
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 10. – 16. oktobrī, televīzijā:
Nr. | Marka | Sec |
1 | JACK LA LANNE’S | 13860 |
2 | VANISH | 10885 |
3 | MAGIC BULLET | 10140 |
4 | ULTIMATE LADDER | 8274 |
5 | SAMSUNG | 7614 |
6 | TOXIC | 7390 |
7 | COLGATE | 6465 |
8 | CILLIT | 5997 |
9 | ZELTA ZIVTIŅA | 5733 |
10 | BONDUELLE | 5700 |
Kontakti
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv