Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi Eirovīzijas dziesmu konkursa 50 gadu jubilejas šova „Congratulations” auditoriju kanālā LTV1 . Šovu tiešraidē kopā vērojuši 27,3 %, jeb 610,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Šovs, kurš sācies plkst. 22:00 un ildzis gandrīz 3 stundas, līdz 00:50, spējis piesaistīt 41,7 % no visiem tā brīža TV skatītājiem.
TNS Latvia TV Metru projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs, analizējot šova skatītājus pēc galvenajiem sociāli demogrāfiskajiem rādītājiem, norāda, ka 88,8 % no šova vērotājiem ir bijuši latvieši un lielākā daļa skatītāju ir bijušas sievietes – 64,4 %. Šova vērotāji lielākoties ir bijuši vecāka gadagājuma cilvēki, savukārt vislielākā piekrišana šovam ir bijusi Vidzemē.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, prese, internets) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Informāciju sagatavoja
Santa Tima
TNS Latvia
Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tima @tns.lv