Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 24. – 30. oktobra TV reklāmas tirgus rezultātus. Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos joprojām turpināja pieaugt, sasniedzot 22 010 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 21 677 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 501 888 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 496 617 sekundes).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 24.-30. oktobrī, televīzijā:

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 PROCTER & GAMBLE 55 231
2 STUDIO MODERNA 42 540
3 RECKITT BENCKISER 15 794
4 COLGATE-PALMOLIVE 10 405
5 WRIGLEY   9 495
6 UNILEVER   8 235
7 NESTLE   8 005
8 NORD/LB LATVIJA   7 576
9 MODERN TIMES GROUP   7 245
10 KRAFT FOODS   7 222

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 24. – 30. oktobrī, televīzijā:

Nr. Marka Sec
1 JACK LA LANNE’S 18 420
2 ULTIMATE LADDER 10 920
3 NORD/LB   7 560
4 COLGATE   7 125
5 VANISH   6 720
6 ORBIT   6 585
7 MAGIC BULLET   6 240
8 ELITE SAUNA BELT   6 120
9 GEFILUS   5 964
10 ARIEL   5 810

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv