03/11/2005
Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 24. – 30. oktobra TV reklāmas tirgus rezultātus. Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos joprojām turpināja pieaugt, sasniedzot 22 010 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 21 677 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 501 888 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 496 617 sekundes).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 24.-30. oktobrī, televīzijā:
Nr. | Reklāmdevējs | Sec |
1 | PROCTER & GAMBLE | 55 231 |
2 | STUDIO MODERNA | 42 540 |
3 | RECKITT BENCKISER | 15 794 |
4 | COLGATE-PALMOLIVE | 10 405 |
5 | WRIGLEY | 9 495 |
6 | UNILEVER | 8 235 |
7 | NESTLE | 8 005 |
8 | NORD/LB LATVIJA | 7 576 |
9 | MODERN TIMES GROUP | 7 245 |
10 | KRAFT FOODS | 7 222 |
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 24. – 30. oktobrī, televīzijā:
Nr. | Marka | Sec |
1 | JACK LA LANNE’S | 18 420 |
2 | ULTIMATE LADDER | 10 920 |
3 | NORD/LB | 7 560 |
4 | COLGATE | 7 125 |
5 | VANISH | 6 720 |
6 | ORBIT | 6 585 |
7 | MAGIC BULLET | 6 240 |
8 | ELITE SAUNA BELT | 6 120 |
9 | GEFILUS | 5 964 |
10 | ARIEL | 5 810 |
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv