TNS Latvia apkopojusi oktobra reklāmas tirgus rezultātus. Kopējie reklāmas apjomi šajā mēnesī ir pieauguši. Pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē tie palielinājušies par 11 % salīdzinot ar septembri (attiecīgi oktobrī bija 2,30 miljoni cm², bet septembrī – 2,08 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs palielinājies par 12 %, salīdzinot ar septembri (oktobrī – 2,12 miljoni sekundes, bet septembrī – 1,89 miljoni).

Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares oktobrī – Kosmētika, higiēna; Mājsaimniecības preces; Sakari, elektronika, datortehnika; Pārtikas produkti; Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums.

 Lielākie reklāmdevēji presē, oktobrī, pēc reklāmas laukuma cm² :

1

PAREX

2

TELE2

3

LATVIJAS RADIO

4

LATVIJAS TV

5

LMT

6

LATTELEKOM

7

L’OREAL

8

HANSABANKA

9

STOCKMANN

10

ELCOR

Lielākās markas presē, oktobrī, pēc reklāmas laukuma cm²:

1

PAREX

2

STOCKMANN

3

HANSABANKA

4

LR 1, LR 2, LR 3 KLASIKA, LR 4 DOMA LAUKUMS

5

RADIO PIK

6

TV 5

7

HEWLETT PACKARD

8

LATTELEKOM

9

LNT

10

FORD

Lielākie reklāmdevēji TV, oktobrī, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:

1

PROCTER & GAMBLE

2

STUDIO MODERNA

3

RECKITT BENCKISER

4

COLGATE-PALMOLIVE

5

UNILEVER

6

COCA-COLA HBC

7

WRIGLEY

8

TELE2

9

NESTLE

10

MODERN TIMES GROUP

Lielākās markas TV, oktobrī, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:

1

JACK LA LANNE’S

2

MAGIC BULLET

3

ULTIMATE LADDER

4

COLGATE

5

VANISH

6

DORMEO

7

BLEND-A-MED

8

KOSMODISK

9

TOXIC

10

ARIEL

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits oktobrī sasniedza 91 986 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada oktobri, ir par 25 % vairāk (2004.g. – 73 569). Savukārt presē bijuši 16 869 reklāmas gadījumi, kas ir tikai par 1 % vairāk nekā 2004.gada oktobrī (16 711 reklāmas gadījumi).

Informāciju sagatavoja:
Inese Vēvere
TNS Latvia
projektu vadītāja

Kontaktinformācija:
Ilze Broka
TNS Latvia
sabiedrisko attiecību koordinatore
t 7096303
e ilze.broka@tns.lv