Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 21. – 27. novembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos mazliet samazinājušies un sasnieguši 22 389 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 633 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga līdz 520 289 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 508 358 sekundes).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 21. – 27. novembrī, televīzijā:  

 

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 PROCTER & GAMBLE 54 962
2 STUDIO MODERNA 47 936
3 RECKITT BENCKISER 15 837
4 BITE 11 480
5 LMT 11 250
6 MK-BALTIJA 10 125
7 MODERN TIMES GROUP   9 660
8 UNILEVER   9 186
9 TELE2   9 164
10 WRIGLEY   8 214

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 21. – 27. novembrī, televīzijā:

Nr. Marka Sec
1 MAGIC BULLET 11 340
2 LMT 11 250
3 MK LATVIJA 10 125
4 JACK LA LANNE’S   8 040
5 CILLIT   7 152
6 BLEND-A-MED   6 860
7 ELITE SAUNA BELT   6 720
8 TOXIC   6 450
9 ZELTA ZIVTIŅA   6 414
10 ULTIMATE LADDER   6 360

 

Savukārt laikrakstos reklāmas apjomi ir manāmi pieauguši un pagājušā nedēļā tie sasniedza 439 232 cm2 (iepriekšējā nedēļā – 293 506 cm2), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 3485 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3069 reklāmas).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 21. – 27. novembrī, laikrakstos:

Nr. Reklāmdevējs cm2
1 LMT 12 854
2 BITE 12 480
3 IZZI   8 171
4 HVB BANK   7 446
5 LATVIJAS HOKEJA FEDERĀCIJA   6 936
6 TEM ART GROUP   6 579
7 ADAM AUTO, HANSA AUTO   6 515
8 NORD/LB LATVIJA   5 503
9 HIGH TECHNOLOGIES   5 397
10 M-MOTORS   5 045

 Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 21. – 27. novembrī, laikrakstos:

Nr. Marka cm2
10 LMT 12 577
9 IZZI   8 171
8 HVB BANK   7 446
7 LATVIJAS HOKEJA FEDERĀCIJA   6 936
6 PIRMAIS BALTIJAS MUZIKĀLAIS KA   6 579
5 NISSAN   6 126
4 HIGH TECHNOLOGIES   5 397
3 OPEL   5 393
2 BITE, NOKIA   5 123
1 NORD/LB   4 929

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t  7096300
e inese.vevere@tns.lv