Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2005. gada novembra (07.11.2005. – 04.12.2005.) TV kanālu auditorijas rādītājus.

Novembrī starp skatītākajiem kanāliem Latvijā pēc vidējās skatīšanās laika daļas ir divi līderi: kanāli LNT un TV3 , kuru vērošanai skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši katram 19,8 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Tiem seko kanāli LTV1 ar 12,2 % un Pirmais Baltijas Kanāls ar 9,8 %. Kanāla LTV7 vērošanai skatītāji ir veltījuši 4,7 %, kanāla 3+ vērošanai 3,9 %, kanāla TV5 Rīga – 3,2 %, bet kanāla RenTV Baltic vērošanai 2,2 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Citu kanālu un Video vai DVD vērošanai TV skatītāji ir veltījuši attiecīgi 22,5 % un 1,8 %.

TNS Latvia TV auditorijas pētījuma projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs paredz, ka decembrī notiks sīva cīņa par skatītāju uzmanību starp novembra līderiem, kanāliem LNT un TV3 , un iznākumu ir grūti paredzēt.

Novembrī viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, pie TV ir pavadījis vidēji 226 minūtes dienā, savukārt viens TV skatītājs vidēji 310 minūtes dienā. Kanālu TV3 un LNT vērošanai viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, ir veltījis katram vidēji 45 minūtes dienā, taču atšķirīgs ir laiks, ko katra kanāla vērošanai ir veltījis viens TV skatītājs: attiecīgi vidēji 107 un 98 minūtes dienā.

 

AVT min – vidējais kanāla skatīšanās laiks minūtēs uz vienu Latvijas iedzīvotāju dienā

RVT min – vidējais kanāla skatīšanās laiks minūtēs uz vienu TV skatītāju dienā

Kontaktinformācija:

Ilze Broka

TNS Latvia

sabiedrisko attiecību koordinatore

t 7096300

e ilze.broka@tns.lv