TNS Latvia apkopojusi novembra reklāmas tirgus rezultātus. Kopējie reklāmas apjomi arī šajā mēnesī turpināja pieaugt. Pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē tie palielinājušies par 8 % salīdzinot ar oktobri (attiecīgi novembrī bija 2,49 miljoni cm², bet oktobrī – 2,30 miljoni cm²). Savukārt televīzijā reklāmas apjoms pēc reklāmas laika sekundēs palielinājies tikai par nepilnu procentu, salīdzinot ar oktobri (novembrī – 2,13 miljoni sekundes, bet oktobrī – 2,11 miljoni).
Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares novembrī – Sakari, elektronika, datortehnika; Kosmētika, higiēna; Mājsaimniecības preces; Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums.; Pārtikas produkti.
Lielākie reklāmdevēji presē, novembrī, pēc reklāmas laukuma cm² :
1 | LMT |
2 | TELE2 |
3 | ELCOR |
4 | HANSABANKA |
5 | SWH RADIO |
6 | SAMSUNG ELECTRONICS |
7 | PAREX |
8 | BITE |
9 | LATVIJAS TV |
10 | SMSKA.COM |
Lielākās markas presē, novembrī, pēc reklāmas laukuma cm²:
1 | LMT |
2 | SAMSUNG |
3 | HANSABANKA |
4 | TELE2 |
5 | PAREX |
6 | TV 5 |
7 | LTV 1 |
8 | HVB BANK |
9 | PIRMAIS BALTIJAS MUZIKĀLAIS KANĀLS |
10 | SWH |
Lielākie reklāmdevēji TV, novembrī, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:
1 | PROCTER & GAMBLE |
2 | STUDIO MODERNA |
3 | RECKITT BENCKISER |
4 | LMT |
5 | MK-BALTIJA |
6 | MODERN TIMES GROUP |
7 | COLGATE-PALMOLIVE |
8 | TELE2 |
9 | UNILEVER |
10 | BITE |
Lielākās markas TV, novembrī, pēc reklāmas daudzuma minūtēs:
1 | MAGIC BULLET |
2 | MK LATVIJA |
3 | VANISH |
4 | JACK LA LANNE’S |
5 | ULTIMATE LADDER |
6 | LMT |
7 | ELITE SAUNA BELT |
8 | GEFILUS |
9 | COLGATE |
10 | BLEND-A-MED |
Televīzijas reklāmas gadījumu skaits novembrī sasniedza 93 459 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada novembri, ir par 16 % vairāk (2004.g. – 80 277). Savukārt presē bijuši 17 533 reklāmas gadījumi, kas ir tikai par 1 % vairāk nekā 2004.gada novembrī (17 280 reklāmas gadījumi).
Kontaktinformācija:
Inese Vēvere
TNS Latvia
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv