TNS Latvia apkopojusi 12. – 18. decembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos pieauguši un sasnieguši 21 751 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20 845 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 520 107 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 493 841 sekundes).

Savukārt laikrakstos reklāmas apjomi ir nedaudz samazinājušies un pagājušā nedēļā tie sasniedza 385 347 cm² (iepriekšējā nedēļā – 414 489 cm²), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 3528 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3168 reklāmas).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 12. – 18. decembrī, televīzijā:

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 STUDIO MODERNA 49 372
2 PROCTER & GAMBLE 33 379
3 TELE2 25 283
4 LMT 25 230
5 COLGATE-PALMOLIVE 17 155
6 RECKITT BENCKISER   9 852
7 SPICE   9 484
8 BITE   9 405
9 UNILEVER   7 832
10 ELCOR   6 300

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 12. – 18. decembrī, televīzijā:

Nr. Marka Sec
1 ZELTA ZIVTIŅA 14 256
2 H2O 11 520
3 MAGIC BULLET 11 100
4 TELE2 11 027
5 LMT 10 380
6 COLGATE   9 900
7 SPICE   9 484
8 JACK LA LANNE’S   8 280
9 ELKOR CENTRS   6 300
10 MK LATVIJA   6 245

 

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 12. – 18. decembrī, laikrakstos:

 

Nr. Reklāmdevēji cm2
1 TELE2 23 992
2 LMT 15 503
3 PAREX 10 424
4 VP MARKET   8 667
5 ELCOR   8 665
6 DT MOBILE   6 633
7 LATTELEKOM   6 232
8 IZDEVNIECĪBA ŽURNĀLS SANTA   5 707
9 PARTNER MOTORS   4 912
10 LATVIJAS PASTS   4 729

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 12. – 18. decembrī, laikrakstos:

 

Nr. Marka cm2
1 PAREX 10 371
2 TELE2, NOKIA, SAMSUNG   8 313
3 LMT, NOKIA, SAMSUNG, SIEMENS, SONY ERICSSON   6 295
4 1188   5 839
5 MAXIMA   5 533
6 ELKOR   5 408
7 ZELTA ZIVTIŅA   5 243
8 SUBARU   4 912
9 LMT   4 771
10 LATVIJAS PASTS   4 729

 

Informāciju sagatavoja:

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv