TNS Latvia apkopojusi 2. – 8. janvāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus. Līdzīgi kā katru gadu janvāra sākumā, šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir vēl vairāk samazinājušies un sasnieguši 10 765 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 14 079 gadījumi), bet reklāmas ilgums samazinājies līdz 283 372 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 354 571 sekunde).

Savukārt laikrakstos reklāmas apjomi ir nedaudz pieauguši un pagājušā nedēļā tie sasniedza 164 181 cm² (iepriekšējā nedēļā – 155 235 cm²), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 1468 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 1387 reklāmas).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2. – 8. janvārī, televīzijā:

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 STUDIO MODERNA 69 300
2 PROCTER & GAMBLE 19 344
3 RECKITT BENCKISER 16 462
4 TELE2 14 936
5 COLGATE-PALMOLIVE   6 830
6 MODERN TIMES GROUP   5 535
7 RICHARD BITTNER   4 845
8 KIMBERLY-CLARK   4 824
9 BITE   4 265
10 UNILEVER   4 109

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2. – 8. janvārī, televīzijā:

Nr. Marka Sec
1 H2O 18 840
2 MAGIC BULLET 12 660
3 ZELTA ZIVTIŅA   9 236
4 DORMEO   8 160
5 ELITE SAUNA BELT   8 040
6 JACK LA LANNE’S   6 660
7 TELE2   5 700
8 VIASAT   5 535
9 KOSMODISK   5 520
10 COLGATE   5 280

 

 

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2. – 8. janvārī, laikrakstos:

Nr. Reklāmdevēji cm2
1 TELE2 10 898
2 LMT   7 057
3 DALKIA LATVIA   6 547
4 TEM ART GROUP   4 662
5 PAREX   4 541
6 VP MARKET   4 376
7 NORDEA   4 091
8 VARNER BALTIJA   4 035
9 NORD/LB LATVIJA   3 890
10 SMSKA.COM   3 344

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2. – 8.janvārī, laikrakstos:

Nr. Marka cm2
1 DALKIA LATVIA 6 547
2 LMT, O KARTE 4 847
3 ZELTA ZIVTIŅA 4 687
4 PAREX 4 541
5 TELE2 4 337
6 PIRMAIS BALTIJAS MUZIKĀLAIS KA 4 112
7 NORDEA 4 091
8 NORD/LB 3 890
9 SMSKA.COM 3 344
10 HIGH TECHNOLOGIES 2 749

 

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv