Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2005. gada decembra (05.12.2005. – 01.01.2006.) TV kanālu auditorijas rādītājus.

Skatītākais kanāls decembrī starp visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem, ir bijis kanāls TV3 , kura vērošanai TV skatītāji ir veltījuši vidēji 21,3 % no visa TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ir atstumts kanāls LNT , kura vērošanai TV skatītāji ir veltījuši vidēji 20,9 % no visa TV skatīšanās laika. Tam seko kanāli LTV1 ar vidēji 10,6 % un PBK ar vidēji 9,7 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV7 TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši vidēji 5,1 %, kanālam 3+ vidēji 4,4 %, kanālam TV5 Rīga vidēji 2,8 % un kanālam RenTV Baltic vidēji 2,1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Citu kanālu vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši vidēji 20,8 % no sava TV skatīšanās laika, bet Video un DVD vērošanai vidēji 2,3 %.

TNS Latvia TV auditorijas pētījuma projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs norāda, ka šis ir pirmais mēnesis, kad, savā pastāvēšanas vēsturē, LNT nav līderis.

Par skatītāko decembra programmu pēc vidējās auditorijas ir kļuvis Latvijas Valsts prezidentes V.Vīķes-Freibergas Jaungada apsveikums kanāla LTV1 , kuru vidēji vēroja 17,7 % jeb 397,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem. Otro vietu topā ieņem LTV1 kanāla gadu mijas programma Laimīgu Jauno gadu! , kuru vēroja vidēji 17,8 % jeb 397,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, un trešo vietu ieņem TV3 demonstrētā filma Viens pats mājās 4 , kuru vēroja vidēji 13,9 % jeb 311,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Informāciju sagatavoja

Ilze Broka
t 7096300
e ilze.broka@tns.lv