TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 16. – 22. janvāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir pieauguši un sasnieguši 14 402 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 13 729 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 360 875 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 335 373 sekundes).

Savukārt laikrakstos reklāmas apjomi ir nedaudz samazinājušies un pagājušā nedēļā tie sasniedza 232 923 cm² (iepriekšējā nedēļā – 242 626 cm²), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 2762 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2640 reklāmas).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 16. – 22. janvārī, televīzijā:

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 STUDIO MODERNA 73 230
2 PROCTER & GAMBLE 26 559
3 RECKITT BENCKISER 22 492
4 L’OREAL   9 696
5 TELE2   8 874
6 COLGATE-PALMOLIVE   7 890
7 MASTERFOODS   7 420
8 UNILEVER   6 902
9 MODERN TIMES GROUP   6 720
10 RICHARD BITTNER   6 235

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 16. – 22. janvārī, televīzijā:

Nr. Marka Sec
1 H2O 16 800
2 JACK LA LANNE’S   9 540
3 ELITE SAUNA BELT   8 280
4 VANISH   7 860
5 DORMEO   7 560
6 VIASAT   6 720
7 ZELTA ZIVTIŅA   5 634
8 COLGATE   5 550
9 CILLIT   5 100
10 KOSMODISK   4 920

 

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 16. – 22. janvārī, laikrakstos:

Nr. Reklāmdevējs cm2
1 TELE2 5 949
2 HIGH TECHNOLOGIES 5 783
3 HEWLETT PACKARD 5 710
4 PAREX 3 795
5 NORD/LB LATVIJA 3 621
6 HIPODROMS RĪGA, LATVIJAS JĀTNIEKU FEDERĀCIJA  3 556
7 LAUVA AUTO 2 960
8 REBUS 2 917
9 MODERN TIMES GROUP 2 877
10 GE MONEY 2 778

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 16. – 22. janvārī, laikrakstos:

Nr. Marka cm2
1 HIGH TECHNOLOGIES 5 783
2 HP COMPAQ NX6110, NX8220 5 710
3 PAREX 3 745
4 HIPODROMS RĪGA, LATVIJAS JĀTNIEKU FEDERĀCIJA 3 556
5 TELE2 3 263
6 PEUGEOT 2 960
7 REBUS 2 917
8 NORD/LB 2 833
9 GE MONEY 2 778
10 3+ 2 673

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere

t 7096300

e inese.vevere@tns.lv