TNS Latvia apkopojusi 6. – 12. februāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus. Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir strauji pieauguši un sasnieguši 18 354 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 14 944 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 438 106 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 370 524 sekundes).

Arī laikrakstos reklāmas apjomi ir pieauguši un pagājušā nedēļā tie sasniedza 273 397 cm² (iepriekšējā nedēļā – 230 883 cm²), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 2896 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2713 reklāmas).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 6. – 12. februārī, televīzijā:

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 STUDIO MODERNA 52 860
2 PROCTER & GAMBLE 28 686
3 TELE2 19 632
4 L’OREAL 17 263
5 LMT 13 580
6 RECKITT BENCKISER 11 580
7 BITE 10 448
8 UNILEVER   9 383
9 HENKEL   8 645
10 NESTLE   7 506

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 6. – 12. februārī, televīzijā:

Nr. Marka Sec
1 H2O 11 760
2 GARNIER   8 208
3 ZELTA ZIVTIŅA   7 842
4 TELE2   7 650
5 LMT, NOKIA, SAMSUNG, SIEMENS, SONY ERICSSON   7 140
6 HANSABANKA, TENAX, KURŠI   6 676
7 L’OREAL   6 595
8 LMT   6 440
9 VIASAT   6 165
10 ELITE SAUNA BELT   6 000

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 6.-12. februārī, laikrakstos:

Nr. Reklāmdevēji cm2
1 LMT 23 234
2 HIGH TECHNOLOGIES   6 026
3 HIPOTĒKU UN ZEMES BANKA   4 038
4 VP MARKET   3 389
5 LATVIJAS TV   3 321
6 STATOIL   3 104
7 SAMSUNG ELECTRONICS   3 011
8 TV 5   2 866
9 TEM ART GROUP   2 851
10 ELCOR   2 759

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 6. – 12. februārī, laikrakstos:

Nr. Marka cm2
1 LMT, NOKIA, SAMSUNG, SIEMENS 9 936
2 LMT 9 618
3 HIGH TECHNOLOGIES 6 026
4 HIPOTĒKU BANKA 3 840
5 LMT, O KARTE 3 679
6 SAMSUNG 3 499
7 STATOIL 3 104
8 PIRMAIS BALTIJAS MUZIKĀLAIS KANĀLS 2 851
9 ELCOR 2 759
10 MIX FM 2 662

 

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere

t 7096300
e
inese.vevere@tns.lv