LONDONA, 21.02. 2006. Pēdējo piecu gadu laikā apģērbu, apavu un izklaides preču pārdošana Lielbritānijas lielveikalos ir pieaugusi par 94 %, liecina TNS Worldpanel jaunākie dati. Šajā periodā kopējais tirgus ir pieaudzis tikai par 11 %.
Ceturto daļu no visiem nopirktajiem CD diskiem (26,8 %) un DVD diskiem (27,4 %) tagad iegādājas lielveikalos. Pirms pieciem gadiem tie bija attiecīgi 15,2 % un 12,0 %. Turklāt gandrīz piekto daļu (19 %) visu apģērbu un apavu pērk lielveikalos, salīdzinājumā ar 11 % 2000. gadā.
Šajā pašā periodā lielveikalos nopirkto datorspēļu daļa ir vairāk kā – no 5,4 % līdz 12,2 %. Līdzīgā veidā 12 % visu grāmatu tagad tiek nopirktas lielveikalos.
Pagājušajā gadā vairāk kā puse (58 %) patērētāju lielveikalos ir iegādājušies apģērbu vai apavus, 25.9 % lielveikalos nopirkuši CD, 28.7 % DVD diskus un 20.3 % – grāmatas. ŠO pieaugumu nosaka lielveikalos piedāvātās ērtības un salīdzinoši zemās cenas, īpaši attiecībā uz apģērbu un grāmatām.
Vairāk lasiet: