TNS Latvia apkopojusi 20. – 26. marta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus. Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, ir nedaudz samazinājušies un sasniedza 20 642 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20 964 gadījumi), bet reklāmas ilgums sarucis līdz 488 987 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 490 755 sekundes).
Arī laikrakstos reklāmas apjomi ir nedaudz samazinājušies un pagājušā nedēļā tie sasniedza 330 920 cm² (iepriekšējā nedēļā – 353 293 cm²), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 3273 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3154 reklāmas).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 20. – 26.martā, televīzijā
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 20.-26.martā, televīzijā
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 20.-26.martā, laikrakstos
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 20.-26.martā, laikrakstos
Kontakti
Inese Vēvere
T 7096300
e inese.vevere@tns.lv