Kā liecina TNS Latvia apkopotie dati, 2006. gada 10.-16. aprīlī reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, turpināja pieaugt un sasniedza 22 959 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 048 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 517 511 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 504 445 sekundes).

Šajā nedēļā divas reizies tika labots iepriekšējais TV reklāmu skaita dienā rekords. Šī gada 8. aprīlī tas bija 3446 reklāmas dienā, bet 15. aprīlī tās bija jau 3659 reklāmas dienā.

Neskatoties uz Lieldienu brīvdienām, kad daudzi laikraksti neiznāca, arī laikrakstos reklāmas apjomi ir pieauguši. Pagājušā nedēļā tie sasniedza 316 394 cm² (iepriekšējā nedēļā – 315 353 cm²), bet reklāmu skaits nedaudz sarucis un bija 3019 reklāmas (iepriekšējā nedēļā – 3073 reklāmas).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma sekundēs, televīzijā

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 STUDIO MODERNA 56 580
2 PROCTER & GAMBLE 31 900
3 RECKITT BENCKISER 21 939
4 COLGATE-PALMOLIVE 19 662
5 TELE2 14 670
6 LMT 14 566
7 COCA-COLA HBC 13 730
8 UNILEVER 13 440
9 L’OREAL 12 920
10 SAMSUNG ELECTRONICS   7 581

Reklamētākās produktu markas pēc reklāmas apjoma sekundēs, televīzijā

Nr. Marka Sec
1 ROVUS AQUA POWER 10 440
2 O KARTE   8 580
3 COLGATE   8 300
4 KOSMODISK   7 860
5 SAMSUNG   7 679
6 TELE2, SAMSUNG   7 260
7 L’OREAL   6 340
8 VIASAT   6 330
9 LMT   5 986
10 JACK LA LANNE’S   5 940

Lielākie reklāmas devēji pēc reklāmas laukuma cm2, laikrakstos

Nr. Reklāmdevējs cm2
1 LMT 12183
2 NORD/LB LATVIJA 7751
3 VP MARKET 7378
4 PAREX 5463
5 TALLINK 4685
6 HIGH TECHNOLOGIES 4359
7 LATTELEKOM 4311
8 RIMI 4285
9 SAMSUNG ELECTRONICS 3713
10 GE MONEY 3580

Reklamētākās produktu markas pēc reklāmas apjoma cm2, laikrakstos

Nr. Marka cm2
1 DNB NORD 5831
2 PAREX 5410
3 LMT, O KARTE 4861
4 TALLINK 4685
5 MAXIMA 4665
6 HIGH TECHNOLOGIES 4359
7 LMT 4298
8 RIMI 4285
9 APOLLO 4206
10 SAMSUNG 3713

 

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv