TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 17.–23. aprīļa TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, turpināja pieaugt un sasniedza jau 23 253 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 959 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 529 747 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 517 511 sekundes).

Savukārt laikrakstos reklāmas apjomi ir samazinājušies, un pagājušā nedēļā tie sasniedza 274 705 cm² (iepriekšējā nedēļā – 316 394 cm²), bet reklāmu skaits sarucis un bija 2951 reklāma (iepriekšējā nedēļā – 3019 reklāmas).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 17. – 23. aprīlī, televīzijā

Nr. Reklāmdevējs Sec
1 STUDIO MODERNA 49 260
2 PROCTER & GAMBLE 36 710
3 RECKITT BENCKISER 27 528
4 COLGATE-PALMOLIVE 23 089
5 TELE2 16 570
6 COCA-COLA HBC 15 895
7 L’OREAL 13 275
8 UNILEVER 12 662
9 LMT   9 876
10 KRAFT FOODS   8 172

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 17. – 23. aprīlī, televīzijā

Nr. Marka Sec
1 ROVUS AQUA POWER 11 400
2 VANISH   8 820
3 SAMSUNG   8 073
4 ZELTA ZIVTIŅA   7 740
5 PALMOLIVE   7 549
6 O KARTE   6 600
7 COLGATE   6 510
8 KOSMODISK   6 420
9 CILLIT   6 390
10 JACK LA LANNE’S   6 360

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 17. – 23. aprīlī, laikrakstos

Nr. Reklāmdevējs cm2
1 AUTO HALLE 5 712
2 ELCOR 5 257
3 LMT 5 147
4 VP MARKET 4 786
5 HANSABANKA 4 299
6 BALTA 4 249
7 TELE2 4 178
8 HIGH TECHNOLOGIES 3 889
9 SAMSUNG ELECTRONICS 3 487
10 AKKA/LAA 3 468

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 17. – 23. aprīlī, laikrakstos

Nr. Marka cm2
1 BALTA 4 249
2 HIGH TECHNOLOGIES 3 889
3 ELCOR 3 709
4 HYUNDAI 3 543
5 HANSABANKA 3 534
6 SAMSUNG 3 487
7 AKKA/LAA 3 468
8 SUZUKI 3 020
9 KRIEVIJAS KINO DIENAS 2 947
10 TV 5 2 714

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv