2006. gada 18. nedēļā (1.-7.maijs) reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, ir samazinājušies un sasnieguši 20 736 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 995 gadījumi), bet reklāmas ilgums sarucis līdz 480 166 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 528 121 sekundes).
Arī laikrakstos 18. nedēļā reklāmas apjomi ir samazinājušies, jo daudzo brīvdienu dēļ daļa laikrakstu netika izdoti, un pagājušā nedēļā tie sasniedza 231 241 cm² (iepriekšējā nedēļā – 332 315 cm²), bet reklāmu skaits sarucis līdz 2497 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3402 reklāmas).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 1. – 7.maijā, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 1. – 7. maijā, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 1. – 7. maijā, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 1. – 7. maijā, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv