Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada aprīļa (03/04/2006 – 30/04/2006) TV skatīšanos mājas TV ekrānos.
Tāpat kā 2006. gada pirmajos trīs mēnešos, arī aprīlī populārākais kanāls ir bijis LNT , kura vērošanai Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši vidēji 20,9 % no visa TV vērošanas laika. Kā jau ierasts, uz pēdām kanālam LNT min kanāls TV3 ar 18,4 %, tam seko kanāls LTV1 ar 11,2 % un kanāls PBK ar 10,4 %. Kanālam LTV7 TV skatītāji ir veltījuši 4,5 % no visa TV skatīšanās laika, kanālam 3+ 3,9 %, kanālam TV5 Rīga 2,8 %, bet kanālam RenTV (Baltic) 1,8 %. Citus kanālus TV skatītāji vēro 24,3 % no visa TV skatīšanās laika, savukārt Video vai DVD1,9%.
TNS Latvia TV auditorijas pētījuma projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs paredz, ka situācija maijā var mainīties sakarā ar Pasaules hokeja čempionāta spēļu translācijām kanālos TV3 un 3+ . Ņemot vērā šo spēļu salīdzinoši augstos reitingus, iespējams, ka maijā līderos izvirzīsies kanāls TV3.
Aprīļa mēneša (03/04/2006 – 30/04/2006) programmu topa augšgalā pārsvarā ir ierindojušās ziņu programmas. Pirmajā vietā ir programma de facto , kuru LTV1 kanālā ir vērojuši vidēji 14,1 %, jeb 313,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ir ierindojies kanāla LNT jaunais raidījums Līdz vēlēšanām … dienas. To ir vērojuši vidēji 12,6 %, jeb 281,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Kā jau ierasts, programmu topa augšgalā ir atrodamas arī Panorāmas un LNT ziņu pārraides, savukārt TV3 ziņas ir ierindojušās 23. vietā.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Santa Tima
TNS Latvia Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tima@tns.lv